kobieta z mężczyzną jeżdżą na rolkach
©anetlanda/Fotolia
Styl życia

Jazda na rolkach – poznaj plusy sportu!

Jazda na rolkach jest sportem, który daje wiele korzyści, takich jak spalanie zbędnych kilogramów, czy wzmocnienie mięśni nóg i pośladków. Oprócz tego jest świetnym pomysłem na spędzenie wolnego czasu. W trakcie jazdy na rolkach nie obciąża się stawów, tak jak podczas biegania.

Jazda na rolkach jest sportem, który daje wiele korzyści, takich jak spalanie zbędnych kilogramów, czy wzmocnienie mięśni nóg i pośladków. Oprócz tego jest świetnym pomysłem na spędzenie wolnego czasu. W trakcie jazdy na rolkach nie obciąża się stawów, tak jak podczas biegania.

Co daje jazda na rolkach? Lepsze samopoczucie

Jazda na rolkach poprawia samopoczucie. Jest świetnym pomysłem na spędzanie wolnego czasu, zrelaksowanie się i oderwanie od codziennych obowiązków. Oprócz tego jazda na rolkach daje mnóstwo pozytywnej energii. Jest to sport przeznaczony dla wszystkich, można go uprawiać razem z przyjaciółmi, znajomymi i rodziną.

Co daje jazda na rolkach? Zwiększa masę mięśniową ud i pośladków

Jazda na rolkach jest nie tylko doskonałym pomysłem na aktywne spędzanie czasu, ale też rozwija mięśnie różnych partii ciała. Podczas jazdy na rolkach intensywnie pracują mięśnie nóg i pośladków. Oprócz tego napinają się mięśnie brzucha, przez co staje się on jędrniejszy i bardziej płaski. Sport zalecany jest osobom chcącym wysmuklić i wyrzeźbić sylwetkę.

Co daje jazda na rolkach? Intensywnie spala kalorie

Jazda na rolkach pozwala spalić zbędne kalorie. Podczas godziny sportu można zrzucić 500 kalorii. Ważne, by trening był regularny i trwał mniej więcej 40 minut. Należy pamiętać, by przed każdą jazdą na rolkach wykonać rozgrzewkę, składającą się np. z truchtu i ćwiczeń rozciągających. Dzięki temu układ krążenia i mięśnie będą przygotowane do wysiłku.

Co daje jazda na rolkach? Dotlenia organizm i poprawia koordynację ruchową

Jazda na rolkach dotlenia organizm. Powoduje to szybsze krążenie krwi i dostarczenie skórze substancji odżywczych. Oprócz tego jazda na rolkach poprawia koordynację ruchową.

 

Kobieta siedzi na schodach i zakłada rolki.
©Kalim/Fotolia
Styl życia
Rolki to sposób na szybkie spalenie kalorii. Technika i efekty jazdy na rolkach
Jazda na rolkach pomaga spalić kalorie, poprawia kondycję i równowagę. Godzina jazdy na rolkach pomoże spalić około 700 kcal. Efekty jazdy na rolkach to smukłe ciało, pozbycie się cellulitu i wyrzeźbienie mięśni. Jazda na rolkach odpręża i redukuje stres.

Jazda na rolkach pomaga spalić kalorie, poprawia kondycję i równowagę. Godzina jazdy na rolkach pomoże spalić około 700 kcal. Efekty jazdy na rolkach to smukłe ciało, pozbycie się cellulitu i wyrzeźbienie mięśni. Jazda na rolkach odpręża i redukuje stres. Jazda na rolkach a spalanie kalorii Jeżdżenie na rolkach to ćwiczenie dynamiczne. Prędkość osiągana podczas jazdy może sięgać nawet 20 km/h. Jazda na rolkach pomaga spalić więcej kalorii niż gimnastyka . Wszystko zależy jednak od stopnia intensywności jazdy, czasu poświęconego na treningi i indywidualnych predyspozycji. Osoba, która waży około 65-75 kg podczas godzinnej jazy na rolkach może spalić od 450 kcal do 720 kcal . Tyle samo kalorii można spalić w trakcie 90 minut jazdy na rowerze lub dwóch godzin aerobiku .   Jeździsz na rolkach i szukasz wygodnej odzieży, która nie będzie krępowała ruchów? Sprawdź ofertę na tej stronie i wykorzystaj kod rabatowy Nike . Jazda na rolkach: efekty Efekty jazdy na rolkach to smukła sylwetka i szczupłe nogi. W trakcie jazdy na rolkach angażowane są mięśnie nóg, rąk, ud, tułowia i pośladków. Jazda na rolkach uelastycznia ciało i rzeźbi mięśnie. Efektem jazdy na rolkach jest pozbycie się cellulitu, podniesienie i zaokrąglenie pośladków. Treningi na świeżym powietrzu poprawiają krążenie i dotleniają organizm. Jazda na rolkach nie obciąża kręgosłupa, stawów ani kolan. Jazda a rolkach: technika W trakcie jazdy na rolkach kolana należy lekko ugiąć i ustawić blisko siebie. Pozytywnie wpływa to na amortyzację i poprawę stabilności. Szeroko rozstawione kolana powodują ławą utratę równowagi , a w efekcie upadek. Rolki powinny być ustawione względem siebie w kształt litery „V” (pięty blisko siebie, palce oddalone). Aby ułatwić znalezienie środka ciężkości i nie...

dziewczyna uprawia crossfit
©aerogondo/Fotolia
Styl życia
Crossfit – zalety intensywnych ćwiczeń
Crossfit to ćwiczenia ogólnorozwojowe, które angażują do pracy wszystkie mięśnie. Cały trening trwa 15-20 minut i powinien być poprzedzony dziesięciominutową rozgrzewką.

Crossfit to ćwiczenia ogólnorozwojowe, które angażują do pracy wszystkie mięśnie. Cały trening trwa 15-20 minut i powinien być poprzedzony dziesięciominutową rozgrzewką. Crossfit – na czym polega? Crossfit to system ćwiczeń intensywnych, ogólnorozwojowych, które angażują do pracy mięśnie różnych części ciała, np. ud, pośladków, brzucha, czy nóg. Ćwiczenia składają się z 3-4 serii, a cały trening trwa około 15-20 minut . Podczas zajęć można wykonywać przysiady, pompki, brzuszki, skoki na skakance, czy podciągnięcia. Po wykonaniu jednej serii ćwiczeń zaleca się zrobienie jednominutowej przerwy. Crossfit – zalety ćwiczeń Crossfit jest systemem ćwiczeń, które mają dużo zalet. Przede wszystkim trening jest różnorodny, co sprawia, że nie nudzi się zbyt szybko. Dzięki temu też rzeźbi sylwetkę w sposób równomierny i zrównoważony. Ze względu na intensywność ćwiczeń trening poprawia kondycję oraz wydolność organizmu . Crossfit modeluje sylwetkę i wzmacnia mięśnie Regularne wykonywanie ćwiczeń modeluje sylwetkę i wzmacnia mięśnie brzucha , ud, pośladków i nóg. Ponadto, reguluje braki równowagi i poprawia gibkość mięśni. Crossfit poprawia kondycję, koordynację ruchową i samopoczucie Crossfit oprócz tego, że poprawia wygląd sylwetki, także przyczynia się do lepszej kondycji , koordynacji ruchowej, a co najważniejsze poprawy samopoczucia. Krótki czas i różnorodność ćwiczeń Kolejną zaletą ćwiczeń jest ich krótki czas wykonywania. Trening trwa około 15-20 minut i wystarczy go wykonywać 2-3 razy w tygodniu, by po miesiącu zauważyć pierwsze efekty . Oprócz tego zajęcia można urozmaicić przeróżnymi ćwiczeniami, dzięki czemu trening nie jest nudny. Różnorodność miejsc trenowania Trening nie wymaga specjalnych sprzętów, dlatego ćwiczenia crossfit można wykonywać wszędzie: w domu,...

Ludzie biegną po polnej drodze.
Image by LifetimeStock
Styl życia
Partie mięśni pracujące podczas biegania to nie tylko mięśnie nóg i pośladków
Podczas biegania najintensywniej angażujemy mięśnie nóg. Ale bieganie wymaga także pracy innych mięśni np. brzucha czy rąk. Bieganie dotlenia mięśnie i umożliwia spalanie tłuszczu.

Podczas biegania najintensywniej angażujemy mięśnie nóg. Ale bieganie wymaga także pracy innych mięśni np. brzucha czy rąk. Bieganie dotlenia mięśnie i umożliwia spalanie tłuszczu. Mięśnie nóg, ud, ramion i brzucha, czyli jakie mięśnie pracują podczas biegania Wysiłek fizyczny, jakim jest bieganie , angażuje większość mięśni. Najsilniej pracują mięśnie nóg – prosty i dwugłowy, mięśnie łydek i mięśnie pośladów. Dzięki temu, że bieganie intensywnie angażuje te partie mięśniowe, w efekcie regularnych treningów możemy uzyskać szczupłe nogi i pośladki . Biegając napinamy, wzmacniamy i dotleniamy mięśnie. Mięśnie brzucha, rąk i ramion, czyli jakie jeszcze mięśnie pracują podczas biegania Oprócz angażowania mięśni nóg, piszczeli i pośladków bieganie stymuluje także mięśnie brzucha , rąk i ramion. Samo bieganie nie wyrzeźbi mięśni brzucha, ale może stanowić dopełnienie treningów na siłowni. Regularne bieganie pozytywnie wpływa na pracę serca i wzmacnia układ krwionośny. Poprawia wydolność organizmu i koncentrację . Bieganie jest sposobem na rozluźnienie. Łagodzi ból pleców i wzmacnia organizm.  Dzięki treningowi nóg wyszczuplisz je i wzmocnisz mięśnie.  Rób przysiady, wypady i rowerki .  Ćwiczenia na mięśnie dna macicy pomogą w utrzymywaniu moczu.  Dzięki temu cewka moczowa, pochwa i odbyt będą lepiej podtrzymane .  Która z nas nie marzy o jędrnych pośladkach?  By je uzyskać, trenuj przez 10 minut dziennie . Jazda na rowerze to nie tylko przyjemność, ale też trening ciała.  Podróżując na dwóch kółkach wysmuklisz nogi .  Kulki gejszy świetnie wzmacniają mięśnie Kegla.  Poza tym wzmacniają doznania erotyczne . 

Nasze akcje
Strefa luksusu

Marzysz o sielsko-anielskim relaksie? Znajdziesz go w hotelu Bania!

Partner
materiały prasowe Lenovo
Fleszstyle

Świetna jakość w stylowym opakowaniu. Natalia Szroeder wybrała laptop Lenovo Yoga Slim 7

Partner
rafal-brzozowski
Newsy

Ci uczestnicy „The Voice of Poland” robią karierę muzyczną. Znasz wszystkich?

Partner
fotona-tatuaż
Fleszstyle

Nieudany tatuaż lub makijaż permanentny ? Wiemy, jak się go pozbyć!

Partner
torebka-skoda-hollie-warsaw
Fleszstyle

Barbara Kurdej - Szatan: "Nie miałam pojęcia, że niezabezpieczone drobiazgi mogą uderzyć z taką siłą"

Partner
justyna-steczkowska
Newsy

Justyna Steczkowska ponownie w „The Voice of Poland”! To wyjątkowy czas dla artystki

Partner
Revitalift Filler L'Oréal Paris
Fleszstyle

Wiele może się zmienić w ciągu 10 lat, ale twoja skóra nie musi! Test linii Revitalift Filler L'Oréal Paris

Partner
kosmetyki-weleda
Fleszstyle

Weleda, czyli pielęgnacja w harmonii z naturą i człowiekiem

Partner