Nowa Toyota Plug-in Hybrid Nowa Toyota Plug-in Hybrid Nowa Toyota Plug-in Hybrid Nowa Toyota Plug-in Hybrid Nowa Toyota Plug-in Hybrid
Nowa Toyota Plug-in Hybrid
Mat. prasowe
1/11
Nowa Toyota Plug-in Hybrid
Mat. prasowe

 

Przez wiele lat myśląc o hybrydzie mieliśmy na myśli tę jedną, jedyną - Toyotę Priusa. Stała się wzorcem ekologicznego auta i wyznacznikiem stylu życia - najpierw w Stanach Zjednoczonych, potem również u nas. Jak podaje producent Polacy kupili już ponad 25 tys. aut hybrydowych tej marki. W tym roku, do gamy japońskich hybryd dołączył nowy Prius Plug-in, z możliwością ładowania z gniazdka. Czym nas zadziwi? Zobaczcie w naszej galerii.

 

Zobacz też: TEST AUTO PARTY: Toyota RAV4 dla wymagających... pań?!

2/11
Nowa Toyota Plug-in Hybrid
Mat. prasowe

 

1. Zasięg na samym silniku elektrycznym wynosi 50 km. Maksymalna prędkość w trybie elektrycznym - 135 km/h umożliwia jazdę po autostradzie bez zużycia paliwa. Poprzez możliwość doładowania baterii trakcyjnej w czasie jazdy, możliwe jest dalsze zwiększanie zasięgu jazdy na samym silniku elektrycznym.

3/11
Nowa Toyota Plug-in Hybrid
Mat. prasowe

 

2. Plug-in napędza układ hybrydowy z silnikiem benzynowym 1.8 i elektrycznym o łącznej mocy 122 KM.

4/11
Nowa Toyota Plug-in Hybrid
Mat. prasowe

 

3. Średnie zużycie paliwa to zaledwie 1 l/100 km!

5/11
Nowa Toyota Plug-in Hybrid
Mat. prasowe

 

4. Panele fotowoltaiczne na dachu Plug-ina wydłużają jego zasięg w trybie elektrycznym do 5 km dziennie. A oprócz tego zasilają urządzenia elektroniczne na pokładzie auta - klimatyzację, czy system multimedialny.

6/11
Nowa Toyota Plug-in Hybrid
Mat. prasowe

 

5. To samochód przyszłości! Toyota już dziś spełnia normę redukcji średniej emisji dla samochodów osobowych przez Parlament Europejski na rok 2020/21. Jest też jedyną hybrydą typu plug-in, która uzyskała maksymalną ocenę 5 gwiazdek w ADAC EcoTest.

7/11
Nowa Toyota Plug-in Hybrid
Mat. prasowe

 

6. System multimedialny Toyota Touch 2 to 8-calowy ekran dotykowy, kamera cofania, platforma bezprzewodowego ładowania telefonu, kolorowy wyświetlacz HUD, nawigacja Toyota Touch 2 & Go z trójwymiarowymi mapami, możliwością połączenia z internetem i rozpoznawaniem komend głosowych.

8/11
Nowa Toyota Plug-in Hybrid
Mat. prasowe

 

7.  Prius Plug-in to też pełne światła LED, w tym przednie reflektory matrycowe z systemem adaptacji - dostosowujące się do warunków. 

9/11
Nowa Toyota Plug-in Hybrid
Mat. prasowe

 

8. Nie powinna rozczarować również dwustrefowa klimatyzacja. Inteligentny mechanizm sterujący przepływem powietrza ustawia nawiewy tylko na te fotele, na których siedzą pasażerowie. Samo działanie klimy oparte jest na pompie ciepła z wtryskiem gazu.

10/11
Nowa Toyota Plug-in Hybrid
Mat. prasowe

 

9. Toyota zdobyła tytuł World Green Car of the Year przyznawany najlepszym ekologicznym samochodom roku. Prius Plug-in Hybrid pokonał w finale Chevroleta Bolta, Teslę Model X, Hondę Clarity i Hyundaia IONIQ. 

11/11
Nowa Toyota Plug-in Hybrid
Mat. prasowe

 

10. Cena? Prius z możliwością ładowania z sieci kosztuje 152 900 zł - to o 11 tys. zł więcej od Priusa Prestige. W leasingu rata miesięczna zaczyna się od 1 210 zł netto.

Więcej na temat Toyota