mat. prasowe

Tommy Hilfiger jesień-zima 2011/12

mat. prasowe

Tommy Hilfiger stworzył fikcyjną rodzinę, która od kilku sezonów występuje w jego kampaniach reklamowych. Typowa amerykańska rodzina z wyższych sfer, którą można podziwiać na zdjęciach, w rzeczywistości składa się z modeli i modelek ubranych od stóp do głów w ubrania projektanta.

Fotrograf Craig McDean doskonale uchwycił ducha rodziny tzw. Hilfigerów, którzy reprezentują uprzywilejowaną warstwę społeczną, bogatych i dobrze ubranych Amerykanów.

W jesiennej odsłonie zbierają się wszyscy razem w domu, który jest bardzo ważny dla samego Tommy’iego Hilfigera.

Jak Ci się podoba ta wielka, szczęśliwa amerykańska rodzina?

JM

Więcej na temat projektanci trendy Tommy Hilfiger
Przeładuj

W "Przyjaciółkach" Wiktor zdradził Patrycję? "Jestem pewna!" Zobaczcie, co się wydarzy w kolejnym odcinku!

zobacz 00:30