mat. prasowe

Tommy Hilfiger jesień-zima 2011/12

mat. prasowe

Tommy Hilfiger stworzył fikcyjną rodzinę, która od kilku sezonów występuje w jego kampaniach reklamowych. Typowa amerykańska rodzina z wyższych sfer, którą można podziwiać na zdjęciach, w rzeczywistości składa się z modeli i modelek ubranych od stóp do głów w ubrania projektanta.

Fotrograf Craig McDean doskonale uchwycił ducha rodziny tzw. Hilfigerów, którzy reprezentują uprzywilejowaną warstwę społeczną, bogatych i dobrze ubranych Amerykanów.

W jesiennej odsłonie zbierają się wszyscy razem w domu, który jest bardzo ważny dla samego Tommy’iego Hilfigera.

Jak Ci się podoba ta wielka, szczęśliwa amerykańska rodzina?

JM

Więcej na temat projektanci trendy Tommy Hilfiger
Przeładuj

Michał Szpak ostro do swojej przyjaciółki w "The Voice of Poland"! Jej udział zaszkodzi ich prywatnym relacjom?

zobacz 01:04