ONS
Newsy

To oni będą reklamować TVP (WIDEO)

Telewizyjne gwiazdy w pięknym spocie reklamowym

Telewizja Polska postanowiła zachęcić widzów do oglądania swoich programów za pomocą specjalnej kampanii, w której występują największe gwiazdy telewizyjne. Ambasadorami akcji zostali: Grażyna Torbicka, Artur Żmijewski, Włodzimierz Szaranowicz, Wojciech Mann i Tomasz Lis. To właśnie oni wzięli udział w spocie promującym TVP. Ponad minutowy filmik pokazuje nam przedstawicieli świata sportu, publicystyki, kultury, filmu i rozrywki.

- Do udziału w spotach zaprosiliśmy osoby będące autorytetami w gatunkach telewizyjnych zgodnych z zadaniami Telewizji Polskiej jako nadawcy publicznego. Osobowości te są także bardzo dobrze oceniane przez widzów w badaniach marketingowych i postrzegane jako profesjonalne, autentyczne, z klasą, własnym stylem oraz pasją - stwierdza dyrektor biura marketingu TVP, Iwona Bocian-Zaciewska.

Podoba się wam spot promujący TVP?


kb

Artur Żmijewski po odejściu Grażyny Torbickiej z TVP bardzo za nią tęskni! "Jest jak kumpel" WIDEO

Po odejściu Piotra Kraśki "Wiadomości" tracą widzów
East News
TV-Show
Po odejściu Piotra Kraśki "Wiadomości" tracą widzów! Zanotowano duży spadek...
Po odejściu Piotra Kraśki "Wiadomości" tracą widzów! Zanotowano duży spadek...

Po odejściu Piotra Kraśki "Wiadomości" tracą widzów. Okazuje się, że po wprowadzeniu zmian w Telewizji Publicznej i zwolnieniu dziennikarzy, którzy często po kilkudziesięciu latach pożegnali się z pracą na Woronicza , spada liczba widzów programu informacyjnego. Portal Wirtualnemedia.pl dotarł do informacji z których wynika, że w styczniu "Wiadomości" straciły prawie 10% widzów w porównaniu do stycznia ubiegłego roku, czyli aż 410 widzów mniej. Zmieniła się narracja i przekaz serwisu, jest w nim więcej materiałów politycznych, w tym przychylnych rządzącej koalicji i nieco uszczypliwych wobec opozycji. Jako eksperci wypowiadają się niewidziani dawno w TVP dziennikarze o konserwatywnych poglądach. W "Wiadomościach" nie ma raczej materiałów lżejszych czy tabloidowych - piszą Wirtualnemedia.pl Portal zwraca również uwagę na to, że "Wiadomości" w pierwszych czterech tygodniach stycznia miało zawsze większą liczbę widzów niż konkurencyjne Fakty w TVN. Okazuje się jednak, że już w ostatnim tygodniu (31 stycznia) informacyjny program TVN wyprzedził "Wiadomości"o 120 tys. widzów.   Czyżby widzowie odwracali się od TVP?   Zobacz także: TYLKO U NAS: Znamy plany Beaty Tadli i Hanny Lis po odejściu z TVP?   Wiadomości tracą widzów po odejściu Piotra Kraśki? Z pracą w Wiadomościach pożegnała się także Beata Tadla.

Wpadka w serialu Leśniczówka
Mat. promocyjne
Seriale
Wpadka w nowym serialu TVP "Leśniczówka"! Prezes Kurski się wścieknie?
Wpadka w nowym serialu TVP "Leśniczówka"! Prezes Kurski się wścieknie?

  Wpadka w serialu "Leśniczówka"! Od kilku tygodni w TVP emitowany jest nowy serial z Jolantą Fraszyńską, który zanotował dobry start, bowiem przyciągnął przed telewizory około 2 mln widzów . W jednym z ostatnich odcinków serialu widzowie zauważyli zabawną wpadkę. Jaką?   Wpadka w serialu Leśniczówka "Leśniczówka" od początku promowana była jako nowy hit TVP, a Jacek Kurski liczył na to, że w piątki przyciągnie przed telewizory równie dużo widzów, jak emitowany wcześniej w tym czasie "Klan". Niektórzy fani "Klanu" sprzeciwiali się temu, ale nowy serial zdobył już stałą widownię, więc prezes Kurski był zadowolony ze swojej decyzji. Teraz jednak to się może zmienić, bowiem producenci serialu popełnili pewien błąd! Widzowie serialu zauważyli, że w 14. odcinku, około 12. minuty, za Jolantą Fraszyńską pojawia się plakat "Konstytucja", który stał się symbolem letnich protestów przeciwko zmianom w sądownictwie.   Internauci są zaskoczeni tym, że TVP dopuściła do takiej wpadki.    Tymczasem w nowym serialu #TVP - #Leśniczówka . pic.twitter.com/EaQZMkxjg7 — Bartek (@b_kolodziejski) April 13, 2018   TVP na razie nie skomentowało tej wpadki, Jacek Kurski zazwyczaj aktywny w sieci, tym razem milczy. Myślicie, że pojawi się jakiś komunikat?   ZOBACZ:  TYLKO U NAS: Edyta Górniak wystąpi w serialu "Leśniczówka"? Kogo zagra?   Oglądacie "Leśniczówkę"?   Serial przyciąga przed telewizory średnio 2 mln widzów  

Big Music Quiz- ile osób ogląda show Sławomira?
ONS
Newsy
Sławomir przyciągnął miliony widzów przed telewizory? Wiemy, ile osób obejrzało pierwszy odcinek "Big Music Quiz"!
Sławomir przyciągnął miliony widzów przed telewizory? Wiemy, ile osób obejrzało pierwszy odcinek "Big Music Quiz"!

  Program "Big Music Quiz" przyciągnął miliony widzów przed telewizory? Za nami emisja pierwszego odcinka muzycznego show, które prowadzi Sławomir Zapała . W premierowej odsłonie wystąpili m.in. Olga Frycz, Katarzyna Bujakiewicz, Marzena Rogalska i Antek Królikowski. Program miał być hitem wiosennej ramówki TVP2, a jak jest w rzeczywistości? Znamy wyniki oglądalności pierwszego odcinka "Big Music Quiz"!    Zobacz także:  Ile zarabia Sławomir za prowadzenie nowego show "Big Music Quiz" w TVP2?! Ta suma zwala z nóg!   Program Sławomira hitem czy klapą TVP? Okazuje się, że program Sławomira Zapały może pochwalić się świetnymi wynikami oglądalności! Według informacji portalu wirtualnemedia.pl pierwszy odcinek muzycznego show w TVP2 obejrzało średnio 2,03 mln osób! Okazuje się, że to o 1,44 mln widzów więcej niż stacja zgromadziła tydzień wcześniej w analogicznym czasie!  Przypominamy, że program Sławomira "Big Music Quiz" możecie oglądać w każdą niedzielę o godzinie 20:05.  Widzieliście premierowy odcinek? Bedziecie oglądać kolejne odsłony muzycznego show?    Zobacz także:  Jacek Kurski zdradził, ile zarabia jako prezes TVP! Zgodnie z nową umową... o 7 tys. złotych więcej niż dotychczas!   Program Sławomira hitem TVP2.    Pierwszy odcinek show obejrzało średnio 2,03 mln widzów.  

Nasze akcje
Douglas
Styl życia
Największa perfumeria Douglas to miejsce inne niż wszystkie
Współpraca reklamowa
wernisaż-12.-kalendarza-artystycznego-gedeon-richter
Newsy
Kobiety i astrologia inspiracją dla polskich artystów. Przedstawiamy 12. edycję Kalendarza Artystycznego
Współpraca reklamowa
Gwiazdy
Newsy
Chcesz dobrze czuć się we własnej skórze tak, jak największe gwiazdy? Działaj metodą małych kroków!
Współpraca reklamowa
Skuteczny trening bez wysiłku? Teraz to możliwe!
Newsy
Skuteczny trening to nie tylko siłownia!
Współpraca reklamowa
Nowości
PartyExtra
Małgorzata Rozenek-Majdan uśmiechnięta
Newsy
Małgorzata Rozenek-Majdan
BZ
Julia Wieniawa w neonowej sukience na lato
Newsy
Julia Wieniawa
BZ
Katarzyna Cichopek na 59 Festiwalu w Opolu
Newsy
Katarzyna Cichopek
BZ
Klaudia El Dursi na plaży
TV-Show
Hotel Paradise
BZ
Ślub od pierwszego wejrzenia x-news
TV-Show
Ślub od pierwszego wejrzenia
BZ
Versace wiosna-lato 2022
Fleszstyle
Trendy w koloryzacji włosów na wiosnę i lato 2022. Te odcienie robią mocne wrażenie
Marcelina Zielnik
Gorący trend: Dopamine dressing
Fleszstyle
Dopamine dressing to najgorętszy trend sezonu. Obłędną koszulę w stylu Małgorzaty Rozenek-Majdan kupisz w Sinsay za 39,99
Anna Kusiak
Klaudia Halejcio w najmodniejszych spodniach tego lata. Niemal identyczne kupisz w Sinsay za 35 zł
Newsy
Klaudia Halejcio w najmodniejszych spodniach tego lata. Podobne kupisz w Sinsay za 35 zł
Urszula Jagłowska-Jędrejek
Anna Lewandowska w swetrze za ponad tysiąc złotych
Newsy
Anna Lewandowska w modnym swetrze ponad tysiąc złotych. W Sinsay kupisz podobny za 50 złotych!
Aleksandra Skwarczyńska-Bergiel
Moda uliczna wiosna-lato 2022
Fleszstyle
Najmodniejsze buty na wiosenno-letni sezon. Te modele ma w szafie każda it-girl
Marcelina Zielnik