Wielka Brytania chce ocenzurować kolejną kampanię i to kolejną tej samej marki. Niedawno pisaliśmy o „niedożywionej” modelce w reklamie MARNI dla H&M. Teraz skandal wybuchł wokół dobrze już znanej każdemu kampanii bielizny H&M z Davidem Beckhamem.

Reklama

Brytyjski urząd ds. standardów w reklamie (Advertising Standards Authority) dostał wiele skarg uznających reklamę za obraźliwą, wyzywającą i nieodpowiednią dla dzieci. Brytyjczycy chcą tym samym zakazać dalszego rozpowszechniania reklamy w magazynach. Proces zaczęli chyba zbyt późno, gdyż zdjęcia z roznegliżowanym słynnym piłkarzem zdążyło zobaczyć miliony dzieci na całym świecie.

Całe szczęście, że urząd odrzucił zarzuty tłumacząc, że reklama promuje bieliznę i „nagość” jest tam uzasadniona. Czekamy na kolejne procesy. Ciekawe czy będą coraz bardziej absurdalne?

Reklama

jm

Reklama
Reklama
Reklama