12 lipca w barze Pies czy Suka odbyła się oficjalna premiera nowej pozasezonowej linii marki NENUKKO - NENUKKO Basic. Powstała ona w interakcji z fanami marki i w odpowiedzi na liczne sugestie klientów wyrażających zainteresowanie prostymi fasonami uzupełniającymi kolekcję sezonową. Koncepcja linii zakłada przystępność cenową przy zachowaniu rozpoznawalnego stylu oraz dotychczasowego poziomu wzornictwa. Pierwszą edycję linii stanowi 5 modeli koszulek w dwóch wersjach kolorystycznych - bieli i czerni, przeznaczonych do codziennej stylizacji i łączenia z dowolnymi elementami garderoby.

Reklama

Ambasadorami NENUKKO Basic zostali Olga Frycz, Lidia Popiel, Magdalena Popławska, Mikołaj Komar i Robert Serek. Wszyscy wymienieni zostali bohaterami sesji zdjęciowej autorstwa Łukasza Ziętka. Wśród gości nie zabrakło Michała Piróga, Roberta Kupisza oraz Michała Szulca.

Kolekcja dostępna na wyłączność w internetowym sklepie shwrm.pl

Reklama

Zobacz zdjęcia z premiery linii NENUKKO Basic:

Reklama
Reklama
Reklama