Gwyneth Paltrow w najnowszej kampanii reklamowej Max Factor, który w tym roku obchodzi 100. rocznicę, wcieliła się w ikony stylu XX wieku. Jako Audrey Hepburn reprezentuje lata 50., jako Brigitte Bardot lata 60., jako Farrah Fawcett lata 70., z kolei ikoną lat 80. i kolejnym wcieleniem Gwyneth Paltrow jest Madonna.

Reklama

Zobaczcie więcej najnowszych kosmetyków do makijażu

Reklama


"Makijażyści Max Factor postanowili przeobrazić swoją muzę, Gwyneth Paltrow, w ikony stylu z różnych dekad. Moim ulubionym wcieleniem, jest ten inspirowany wizerunkiem Farrah Fawcett. W latach 70. po raz pierwszy pojawiła się moda na skórę muśniętą słońcem. Uwielbiam metaliczne lśnienie na powiekach, ustach i policzkach. Współczesnym akcentem był lekki podkład nowej generacji, który nadał twarzy młodzieńczy wygląd.” - opowiada Eryka Sokólska, Oficjalna Makijażystka Max Factor w Polsce.

Zobaczcie, jak wygląda Gwyneth Paltrow w kilku wcieleniach:

Reklama
Reklama
Reklama