Party Stories
Doda z mężem Emilem Stępniem
Krystian Ferretti z "Hotel Paradise 3"
Madonna o aferze z Dolce&Gabbana
ONS
Newsy

Madonna była twarzą Dolce&Gabbana. Zabrała głos w sprawie głośnego skandalu: Myśl zanim powiesz

Artystka podzieliła się refleksją z fanami

W mediach od kilku dni zawrzało ze względu na słowa popularnego duety Dolce&Gabbana na temat in vitro. Panowie stwierdzili, że dzieci poczęte w ten sposób są syntetyczne i chemiczne. Dodatkowo sprzeciwili się adopcji maluchów przez pary homoseksualne. To nie spodobało się wielu gwiazdom, które zaczęły bojkotować projektantów. Zobacz: Bojkot Dolce&Gabbana trwa. Projektanci odpowiadają na zarzuty gwiazd

Głos zabrał między innymi Elton John, którego synowie narodzili się właśnie dzięki in vitro. Victoria Beckham z kolei przyznała, że nie zakupi już żadnych ubrań od słynnego duetu. Teraz Madonna podzieliła się swoją refleksją na ten temat. Warto wspomnieć, że artystka była kilka lat temu twarzą wiosenno-letniej kampanii Dolce&Gabbana i jest z nimi zaprzyjaźniona. Podkreśliła jednak, że wszystkie dzieci mają duszę niezależnie od tego w jaki sposób dane im było przyjść na świat:

Wszystkie dzieci mają duszę niezależnie od tego jak przychodzą na ziemię. W duszy nie ma nic syntetycznego! Jak możemy odepchnąć surogatki i zapłodnienie pozaustrojowe? Każda dusza przybywa, żeby dać nam lekcję. Bóg ma w swoich rękach wszystko, nawet technologię! Jesteśmy aroganccy bo myślimy że człowiek robi wszystko sam. Myśl zanim powiesz.


Popieracie ją?

Zobacz: Madonna przerwała milczenie: wstrząsające wyznanie




 

Dolce&Gabbana na meczu:

Komentarze
Zapraszamy do dyskusji
Czekamy na Twoją opinię w tym temacie. Dołącz do dyskusji!
Dolce Gabbana o in vitro
ONS
Newsy
Bojkot Dolce&Gabbana trwa. Projektanci odpowiadają na zarzuty gwiazd
Jak się tłumaczą?

Zbieg in vitro jest bardzo kontrowersyjnym tematem i wiele osób go nie popiera. Gwiazdy raczej niechętnie wypowiadają się na tego typu sprawy, ale głos postanowiła zabrać Maryla Rodowicz . Artystka zdobyła się  na bardzo szczere wyznanie. Zobacz:  Kontrowersyjne słowa Maryli Rodowicz na temat aborcji i in vitro Teraz rozpętała się głośna afera po słowach jakie wypowiedział duet projektantów Dolce&Gabbana . Mężczyźni nie popierają adopcji dzieci przez pary homoseksualne, a przy tym w swojej niefortunnej wypowiedzi dzieci, które narodziły się dzięki metodzie in vitro nazwali "syntetycznymi i chemicznymi". Gwiazdy ze świata show-biznesu takie jak Elton John nie mogły przejść obojętnie obok takich słów. Muzyk wraz z mężem sami zdecydowali się na dzieci poczęte właśnie tą metodą. Do bojkotu włączyła się także Victoria Beckham, która zapowiedziała, że nie kupi już nic od projektantów. Domenico i Stefano postanowili odnieść się do swoich wcześniejszych słów i wydali oświadczenie: Wierzymy głęboko w demokrację i uważamy, że wolność wypowiedzi jej jej esencją. Przestawiliśmy tylko naszą wizję świata i nie było to naszą intencją, aby kogokolwiek osądzać za wybory, jakie podejmuje. Wierzymy w wolność i miłość. Pozdrowienia dla Eltona, Davida, Zacharego i Elijaha  i dla wszystkich wspaniałych dzieci z in vitro. Po czyjej jesteście stronie? Zobacz:  Dolce & Gabbana na meczu piłki nożnej     R ozenek pokazała syna z in vitro:

K by Dolce&Gabbana
Mat. prasowe
Strefa luksusu
K by Dolce&Gabbana - zapach dla mężczyzny naszych czasów
K by Dolce&Gabbana - zapach dla mężczyzny naszych czasów

Podąża swoją ścieżką i jest czarujący, ale ponad wszystko kocha rodzinę i jest wierny tradycji - taki jest mężczyzna, dla którego stworzono nowy zapach K by Dolce&Gabbana. Czym pachnie mężczyna nowej ery? K by Dolce&Gabbana - czyżby rewolucja? Nowy mężczyzna, dla którego stworzono K by Dolce&Gabbana , to prawdziwy rewolucjonista po pokoleniach uwodzicieli, buntowników i "niegrzecznych chłopców", którzy do tej pory inspirowali świat męskich perfum! Ten zapach ma podkreślać hojną i charyzmatyczną osobowość pełnego witalności mężczyzny, który przede wszystkim troszczy się o bliskich. Oto kolejny dowód, że duet Dolce&Gabbana zawsze jest wierny swoim włoskim korzeniom. Czym pachnie mężczyzna nowej ery? K by Dolce&Gabbana przywołuje na myśl włoską przyrodę, śródziemnomorskie słońce i świeży, ziemisty zapach zalesionych wzgórz Toskanii. Otwiera się soczystymi cytrusami - musującą pomarańczą i  sycylijską cytryną z dodatkiem owoców jałowca i szałwii, geranium i lawendą. W sercu zapachu wyczuwalna jest rzadko używana w perfumiarstwie ognista esencja papryczek pimento . Bazę kompozycji tworzą ciepły, zmysłowy cedr, ziemista wetyweria i słodkie paczuli. Zapach K by Dolce&Gabbana dostępny jest w dwóch pojemnościach. 50 ml EDT kosztuje 311 zł, a 100 ml EDT - 465 zł.  

Michele Morrone z 365 dni
Instagram/Michele Morrone
Newsy
Michele Morrone w kampanii Dolce&Gabbana. Massimo z "365 dni" zaczyna podbijać świat!
Michele Morrone w kampanii Dolce&Gabbana. Massimo z "365 dni" zaczyna podbijać świat!

Rola Massimo w "365 dniach" Blanki Lipińskiej przyniosła Michele Morrone olbrzymią popularność na całym świecie. Właśnie do sieci trafiły pierwsze efekty współpracy ze światowymi gigantami. Włoski aktor, który podbił serca kobiet w pierwszym polskim erotyku, wystąpił w kampanii Dolce&Gabbana. Jak mu poszło? Sami oceńcie te zdjęcia.  Zobacz także:  Blanka Lipińska rozpoczyna karierę za granicą. Zdradziła dalsze plany odnośnie "365 dni" Marzysz o torebce Dolce & Gabbana? Wykorzystaj kody rabatowe Zalando Lounge i oszczędź nawet kilkadziesiąt procent. Michele Morrone z "365 dni" w kampanii Dolce&Gabbana  Michelle Morrone podbił serca kobiet na całym świecie. Po tym, jak film "365 dni" zrobił furorę na światowym Netflixie jego statystyki na Instagramie podskoczyły prawie o 10 milionów obserwujących. To niesamowity wynik osiągnięty w zaledwie kilka miesięcy. Blanka Lipińska niedawno poinformowała, że podpisała umowę z amerykańską agentką, która będzie reprezentowała jej interesy na świecie. Chodzi o międzynarodową promocję "365 dni".  Michele Morrone nie ukrywał, że ma chrapkę na zrobienie kariery w Hollywood, a te marzenia powoli stają się rzeczywistością. Aktorem zainteresował się już modowy gigant, Dolce&Gabbana. Michele Morrone wystąpił w kampanii reklamowej a pierwsze zdjecia pojawiły się już w sieci. Jak oceniacie efekty?  Zobacz także:  Fani "365 dni" nie poznają jej na ulicy? Niesamowita metamorfoza Anny Marii Siekluckiej Michele Morrone z "365 dni" w kampanii Dolce&Gabbana         Wyświetl ten post na Instagramie.              ...

Nasze akcje
Delia My Cream
Styl życia

Krem idealnie dopasowany? Zrób go sama, z Delią to łatwe!

Partner
Macchia marki Tubądzin - wystrój we włoskim stylu
Styl życia

Mieszkanie inspirowane słoneczną Italią. Styl, który pokochały gwiazdy!

Partner
lenor-fresh-air-efect
Fleszstyle

Jak urządzić wnętrze, by zawsze zachwycało świeżością?

Partner
dax-cashmere-podklad-moon-blink
Fleszstyle

Klaudia El Dursi i Marcelina Zawadzka pokochały ten drogeryjny podkład i bazy pod makijaż!

Partner
Motorola moto g100
Styl życia

Uwielbiasz spędzać czas z przyjaciółmi? Wiemy, co zrobić, żeby te spotkania dawały ci jeszcze więcej radości!

Partner