Kinga Rusin w stylizacji boho wychodzi ze studia Dzień Dobry TVN

Kinga Rusin komentuje wywiad z byłą gwiazdą "M jak miłość"! Pokłóciły się w DDTVN?

Kinga Rusin w stylizacji boho wychodzi ze studia Dzień Dobry TVN

Kinga Rusin skomentowała swoją rozmowę z byłą gwiazdą "M jak miłość", która pojawiła się ostatnio w "Dzień Dobry TVN"! Prowadząca show pokłóciła się z Agnieszką Fitkau-Perepeczko? W miniony weekend w śniadaniowym programie TVN został poruszony temat pożarów Australii. To właśnie tam od 40 lat ma swój dom Agnieszka Fitkau-Perepeczko. Aktorka podczas wizyty w "DDTVN" skomentowała dramatyczne wydarzenia w Australii, ale jej wypowiedzi wyraźnie nie spodobały się prowadzącym program. W sieci zawrzało, a media zaczęły informować o ostrej kłótni Kingi Rusin i Piotra Kraśko z Agnieszką Fitkau-Perepreczko. Teraz całe zamieszanie skomentowała gwiazda TVN!

Kinga Rusin szczerze o spotkaniu z aktorką

Kinga Rusin opublikowała  w sieci wpis, w którym przyznała, że jest zaskoczona medialnymi doniesieniami na temat rzekomej awantury. Prowadząca nie ukrywa jednak, że rzeczywiście w pewnym momecie musiała zareagować na wypowiedź Agnieszki Fitkau-Pereperczko. Aktorka w DDTVN sugerowała, że informacje dotyczące dramatu w Australii są przesadzone. Była gwiazda "M jak miłość" mówiła, że spłonął zaledwie 1% całego kontynentu.

(...) Rozmowa trwa nieco ponad 7 minut i jest wyjątkowo spokojna. Żadna ze stron nie podnosi głosu. Gdzieś w okolicach 6tej minuty musiałam jedynie zaprotestować wobec zarzutu o manipulacje. Gość zarzucił ją mediom udostępniającym mapy płonącej Australii. Wbrew temu, co pani Agnieszka powiedziała to nie są „telewizyjne animacje”, ale zdjęcia/wizualizacje na podstawie danych NASA (dane NASA pochodzą z ich zdjęć zrobionych z kosmosu). Wizualizację pożarów z ostatniego miesiąca, na podstawie danych ze zdjęć NASA załączam jako ilustrację tego postu wraz z zaznaczeniem źródła pochodzenia- napisała Kinga Rusin.

W dalszej części wpisu dziennikarka przyznaje, że stanowisko aktorki jest sprzeczne z tym, co przedstawiają naukowcy i specjaliści.

Opinia pani Agnieszki Fitkau-Perepeczko jest rożna od tej, którą ma większość naukowców, polityków, dziennikarzy i zwykłych ludzi, w tym mieszkańców Australii. I oczywiście ma do tego prawo. A Państwo mają prawo opinię tę ocenić. W DDTVN przedstawiamy różne opinie, różnych osób, a ocenę zostawiamy widzom- czytamy na Instagramie.

Wpis Kingi Rusin ostro skomentowała Karolina Korwin Piotrowska!

To po co zapraszajcie kogoś, kto opowiada brednie? Po co? Mało jest Polaków którzy tam mieszkają? Nawet tu, na IG jest ich sporo, pokazuja potworne obrazki, dlaczego wolicie zapraszać kogoś, kto opowiada dyrdymały?- zapytała pod wpisem dziennikarki.

- tego co kto będzie mówił nie można stwierdzić przed wywiadem- odpisała Kinga Rusin. przeczytaj też uważniej mój post. Pierwszym gościem była profesor Adamska, biolog z uniwersytetu w Canberze- dodała prowadząca DDTVN.

Zobaczcie CAŁY wpis Kingi Rusin. Widzieliście rozmowę Agnieszki Fitkau-Perepeczko z prowadzącymi DDTVN?

Zobacz także: Kinga Rusin wraca na Instagram po przerwie: "Tyle przerażających rzeczy się działo..."

Kinga Rusin komentuje wywiad z Agnieszką Fitkau-Perepeczko.

Czytam o rzekomej „awanturze” na temat pożarów w Australii z Agnieszką Fitkau Perepeczko w dzisiejszym DDTVN. Ponieważ nie przypominam sobie żadnej takiej kłótni, z ciekawości odnalazłam w internecie ten wywiad, żeby sprawdzić czy tak źle jest z moją pamięcią - zajęło mi to 30 sekund, polecam piszącym artykuły. Rozmowa trwa nieco ponad 7 minut i jest wyjątkowo spokojna. Żadna ze stron nie podnosi głosu. Gdzieś w okolicach 6tej minuty musiałam jedynie zaprotestować wobec zarzutu o manipulacje. Gość zarzucił ją mediom udostępniającym mapy płonącej Australii. Wbrew temu, co pani Agnieszka powiedziała to nie są „telewizyjne animacje”, ale zdjęcia/wizualizacje na podstawie danych NASA (dane NASA pochodzą z ich zdjęć zrobionych z kosmosu). Wizualizację pożarów z ostatniego miesiąca, na podstawie danych ze zdjęć NASA załączam jako ilustrację tego postu wraz z zaznaczeniem źródła pochodzenia. Opinia pani Agnieszki, na co dzień mieszkanki Australii, stała w sprzeczności z wcześniejszą wypowiedzią innego naszego gościa, pani profesor Mai Adamskiej, z którą połączyliśmy się na Skypie. Pani profesor, która jest biologiem z Australijskiego Narodowego Uniwesytetu w Canberze, mówiła o bezpowrotnym wyginięciu wielu gatunków zwierząt i roślin, w tym tych, których naukowcy nie zdążyli do tej pory nawet zbadać. Mówiła też o niespotykanej dotąd w Australii skali i intensywności pożarów, które strawiły do tej pory powierzchnię równą 1/3 terytorium Polski (ponad 10 milionów hektarów czyli 100 tys. km2 lasów i buszu). Pani Agnieszka Fitkau Perepeczko (w odróżnieniu od pani profesor zawodowo nie zajmuje się problemem) miała inne zdanie i łagodniej oceniała katastrofę, w której do tej pory zginęło 27 osób i spłonęło żywcem ponad MILIARD zwierząt. Opinia pani Agnieszki Fitkau-Perepeczko jest rożna od tej, którą ma większość naukowców, polityków, dziennikarzy i zwykłych ludzi, w tym mieszkańców Australii. I oczywiście ma do tego prawo. A Państwo mają prawo opinię tę ocenić. W DDTVN przedstawiamy różne opinie, różnych osób, a ocenę zostawiamy widzom. Zapraszamy z @p_krasko jutro o 7:30. Do zobaczenia

Post udostępniony przez Kinga Rusin- Official Profile (@kingarusin)

Agnieszka Fitkau-Perepeczko pojawiła się ostatnio w DDTVN.

Kinga Rusin i Agnieszka Fitkau Perepeczko w DDTVN