Party Stories
beata-kozidrak
„Hotel Paradise” Ata Postek rozstała się z partnerem, ale już ma nowego! Zdradziła, jak się poznali
Michał Kostrzewski i pozostali jurorzy You Can Dance
Justyna Steczkowska z fanami
Ida Nowakowska prowadzącą "You Can Dance"
Doda
Sanah
Paulina Sykut-Jeżyna w Sopocie
Doda z mężem Emilem Stępniem
Agnieszka Jastrzębska zatrudniła Gabrielę Piekarniak menadżerkę Małgorzaty Kożuchowskiej
Akpa
Newsy

Jastrzębska wychodzi z cienia. Zatrudniła znaną menadżerkę gwiazd

Kto kieruje jej karierą?

Agnieszka Jastrzębska jest ostatnio na fali. Dziennikarka Dzień Dobry TVN mocno schudła i przeszła efektowną metamorfozę. Jesienią zadebiutuje też w roli prowadzącej nowego reality-show "Kto poślubi mojego syna?", który rusza dzisiaj o 21.30 w TVN. Program ma spore szanse stać się hitem jesiennej ramówki. Przypomnijmy: Ta jesień będzie ich! Jastrzębska i uczestnicy nowego hitu TVN na konferencji

Wszystko wskazuje na to, że po wielu latach kariery w telewizji i niezliczonej ilości wywiadów z gwiazdami polskimi i zagranicznymi, teraz Agnieszka chce poważniej zadbać o autopromocję. Własny program w TVN to jednak dopiero początek. Jak udało się dowiedzieć AfterParty.pl, Jastrzębska zatrudniła nową menadżerkę - Gabrielę Piekarniak. Agentka dogląda interesów m.in. Małgorzaty Kożuchowskiej, która słynie z doskonałego PR-u i wzorowego kontaktu z mediami. A sama Piekarniak cieszy się w branży bardzo dobrą opinią i znana jest z bezproblemowej współpracy.

- O współpracę z Gabrysią zabiega wiele gwiazd, ale jej nie zależy na ilości. Małgorzata jest dla niej wyzwaniem i takie samo wyzwanie zauważyła w Agnieszce, szczególnie teraz, kiedy ruszył program "Kto poślubi mojego syna?". Obie nawiązały współpracę kilka tygodni temu, a jej efekty są coraz bardziej zauważalne - zdradza AfterParty.pl znajoma Jastrzębskiej


Menadżerka Kożuchowskiej pomoże Jastrzębskiej w kolejnym etapie kariery?

Zobacz: Agnieszka Jastrzębska schudła 10 kilo w miesiąc! Znamy jej sekret


 

Gabriela Piekarniak i Małgorzata Kożuchowska na pokazie Gosi Baczyńskiej:


 

Agnieszka Jastrzębska w okularach za 2 tysiące złotych:

Komentarze
Zapraszamy do dyskusji
Czekamy na Twoją opinię w tym temacie. Dołącz do dyskusji!
Wyniki oglądalności programu Agnieszki Jastrzębskiej
ONS
TV-Show
Program Jastrzębskiej to hit! Mamy wyniki oglądalności
"Kto poślubi mojego syna?" czarnym koniem TVN tego sezonu

Środowy wieczór upłynął pod znakiem premiery nowego programu TVN "Kto poślubi mojego syna?" , którego gospodynią jest Agnieszka Jastrzębska . W reality-show występuje czterech bohaterów oraz ich matki, a kamery obserwują ich poszukiwania idealnej żony, co ma prowadzić do wielu zabawnych, ale często też dramatycznych sytuacji. Przypomnijmy: Kim są uczestnicy "Kto poślubi mojego syna"? Rusza nowe show TVN Zarówno Jastrzębska, jak i osoby z branży, jeszcze przed emisją pierwszego odcinka zapowiadali, że show ma duże szanse na to, aby stać się hitem jesiennej ramówki. I nie mylili się. Jak udało się dowiedzieć AfterParty.pl, "Kto poślubi mojego syna" było w środowy najchętniej oglądaną pozycją, a przed telewizorami zasiadło niemal 2,5 miliona widzów. To rewelacyjny wynik na start, który tylko potwierdza, że show będzie mocnym punktem tegorocznej ramówki. Szczególnie, że według zapewnień jego gospodyni, kolejne odcinki zaproponują jeszcze więcej emocji.   Wczorajszy wieczór należał do nowego programu stacji TVN „Kto poślubi mojego syna?”. Pierwszy odcinek reality show oglądało prawie 2,5 miliona widzów. Udział w rynku (16-49) wyniósł 21,9% - informuje w rozmowie z AfterParty.pl Joanna Górska z TVN. Oglądaliście wczoraj program Jastrzębskiej? Jak wrażenia? Zobacz: Jastrzębska wychodzi z cienia. Zatrudniła znaną menadżerkę gwiazd Agnieszka Jastrzębska i uczestnicy programu "Kto poślubi mojego syna?" na konferencji prasowej:

Ewa Wachowicz chętniej oglądana niż Agnieszka Jastrzębska
ONS
TV-Show
Ewa Wachowicz wygrywa z Agnieszką Jastrzębską. Wcale nie w gotowaniu!
Ewa Wachowicz wygrywa z Agnieszką Jastrzębską. Wcale nie w gotowaniu!

Ewa Wachowicz ma powody do radości - program " Top Chef " z jej udziałem jest chętniej oglądany niż " Kto poślubi mojego syna ", który prowadzi Agnieszka Jastrzębska . Okazuje się również, że program Jastrzębskiej ogląda o 800 tysięcy mniej widzów niż rok temu . Jak donoszą Wirtualnemedia.pl w czasie nadawania show, stacja TVN przegrywa z serialami w TVP2 i Polsatem - w którym emitowane są filmy fabularne, "Top Chef" i "Rinke za kratami". Pierwsze trzy odcinki programu przyciągnęły przed telewizory średnio 1,25 mln osób. Jeszcze rok temu stacja mogła pochwalić się znacznie większą widownią- bo aż 2,04 mln. Program Agnieszki Jastrzębskiej klapą? Czyżby program z udziałem Agnieszki Jastrzębskiej już nie interesował widzów. Na pewno nie przepada za nim  Dorota Wróblewska. Swoją niechęć wobec tego typu show wyraziła ostatnio na swoim profilu na Facebooku: W ramach relaksu hotelowego włączyłam program "KTO POŚLUBI MOJEGO SYNA?" i jestem w lekkim szoku! Kobiety traktowane są jak bydło: Pokaż muskuły, pokaż zęby, podwiń spódniczkę, jakie masz cycki sztuczne czy prawdziwe, jakie masz obwody, gotujesz, jak długo nosisz aparat na zębach, z iloma chłopakami się całowałaś? Program ten przedstawia przedmiotowe traktowanie i umacnia stereotypy, że kobieta jest na usługach pana i władcy. Stanowczo jestem na NIE w PROMOWANIU tego typu zachowań i chamstwa. Czyżby widzowie podzielali opinię producentki pokazów mody? A Wy oglądacie program "Kto poślubi mojego syna"?   Zobacz również: Jarosław Kuźniar dogryzł Agnieszce Jastrzębskiej na wizji!   Ewa Wachowicz Agnieszka Jastrzębska Agnieszka Jastrzębska      

Agnieszka Jastrzębska w reklamie Idea Bank Blog Agnieszki Jastrzębskiej JastrzabPost.pl
Afterparty exclusive
Newsy
Jastrzębska podpisała pierwszy kontrakt. Reklamuje duży bank
Dziennikarka odcina kupony od popularności

Agnieszka Jastrzębska idzie jak burza. Od pięciu lat prowadzi część "Showbiz Info" w "Dzień Dobry TVN", a tej jesieni została gospodynią programu "Kto poślubi mojego syna?". Reality-show jest prawdziwym hitem i przyciąga przed telewizory co tydzień ponad 2 miliony widzów. Chociaż dziennikarka pojawiła się dotychczas w dwóch odcinkach, wystarczyło to, aby osiągnąć status gwiazdy. Najlepszym na to dowodem jest pierwszy duży kontrakt. Zobacz: To dopiero ciekawostka! Jastrzębska napisała hity dla Górniak, Kukulskiej i... Jak dowiedziało się AfterParty.pl, Agnieszka Jastrzębska została twarzą Idea Banku . W telewizyjnych spotach, które od dzisiaj można oglądać na wszystkich najpopularniejszych kanałach, dziennikarka opowiada o swojej pasji jaką jest show-biznes. Z naszych ustaleń wynika, że do promocji trafią dwa spoty - telewizyjny i internetowy. Nie wykluczone, że w dużych miastach pojawią się też bilbordy z dziennikarką. Ostatnią tak samo dobrą passę miała Małgorzata Rozenek . Ciekawe czy Agnieszce uda się powtórzyć jej sukces? Poniżej screeny z reklamy. Zobacz: Rozenek zarobiła 19 milionów złotych! Metamorfoza Agnieszki Jastrzębskiej - schudła 10 kilo:

Nasze akcje
Delia My Cream
Styl życia

Krem idealnie dopasowany? Zrób go sama, z Delią to łatwe!

Partner
Macchia marki Tubądzin - wystrój we włoskim stylu
Styl życia

Mieszkanie inspirowane słoneczną Italią. Styl, który pokochały gwiazdy!

Partner
lenor-fresh-air-efect
Fleszstyle

Jak urządzić wnętrze, by zawsze zachwycało świeżością?

Partner
dax-cashmere-podklad-moon-blink
Fleszstyle

Klaudia El Dursi i Marcelina Zawadzka pokochały ten drogeryjny podkład i bazy pod makijaż!

Partner
Motorola moto g100
Styl życia

Uwielbiasz spędzać czas z przyjaciółmi? Wiemy, co zrobić, żeby te spotkania dawały ci jeszcze więcej radości!

Partner