Kasia Struss i Monika Jagaciak w najnowszych kampaniach reklamowych

 
Polki wciąż rządzą w świecie mody! Tym razem mowa o Kasi Struss i Monice Jagaciak, które zostały twarzami kampanii reklamowych ekskluzywnych marek na sezon jesień-zima 2012/2013. Pierwsza z nich reklamuje markę Alberta Ferretti. Sfotografowana została wraz z Eniko Mihalik przez utalentowanego Włocha Mario Sorrenttiego. Druga zaś nasza rodaczka, Monika Jagaciak, wystąpiła w czarno-białej kampanii dla Ellassay.

Na fotografiach ze Struss dominują zwiewne i szykowne kreacje, w większości wykonane z elastycznego  tiulu i delikatnej koronki. Wśród przedstawionych sukni dominuje czerń i granat odpowiednio do nadchodzącego sezonu jesień-zima. Podmuch wiatru dodaje zmysłowości i ukazuje kolejne warstwy tych wyjątkowych projektów. W kampanii pokazane zostały również ekskluzywne wierzchnie okrycia w postaci płaszczy, na które narzucono futro. Dodatki (w tym przypadku kopertówki i okulary) zostały kolorystycznie dobrane do kreacji.

W reklamach z udziałem Moniki Jagaciak widzimy eleganckie i klasyczne stroje wykonane z naturalnych materiałów. Nie zabrakło perfekcyjnie skrojonego smokingu, futra i najlepszej jakości płaszczy. O ile Struss kreuje styl ulotności i zwiewności, Jagaciak reprezentuje typ twardo stąpającej po ziemi bizneswoman.

 Która kampania z udziałem polskich modelek bardziej przypadła wam do gustu?


Poniżej przedstawiamy więcej zdjęć z obu kampanii.

 

Przeładuj

Pierwsza scena filmu "Artyści przeciw nienawiści" zaczyna się od... przekleństw Dody! Artystka zdradza kulisy tej sytuacji

zobacz 00:49