Party Stories
Doda z mężem Emilem Stępniem
Krystian Ferretti z "Hotel Paradise 3"
Cennik product placement w programach TVN
ONS
Newsy

Ile trzeba zapłacić za reklamę w programach TVN? Najdroższy Kuba, a najtańszy... Te kwoty zwalają z nóg

Cennik product placementów w TVN

TVN od lat jest liderem na polskim rynku, jeśli chodzi o wyniki oglądalności. Niemal każdy program rozrywkowy odnosi sukces i przyciąga przed ekrany telewizorów miliony widzów. Ostatnio pisaliśmy o tym, że nawet papież Franciszek śledzi poranne wydania "Dzień Dobry TVN". Przypomnijmy: Szok! Papież Franciszek ogląda... Dzień Dobry TVN. Wydało się to przez przypadek

Wydawać by się mogło, że najbardziej liczące się firmy będą zabiegały o to, aby ich produkty pojawiały się w najlepszych produkcjach stacji. Wbrew pozorom nie dzieje się to często, a wszystko za sprawą wysokich kwot, jakie trzeba zapłacić za tzw. lokowanie produktu.

Jak podają wirtualnemedia.pl, najdrożej, bo aż 92 tys., trzeba by zapłacić za product placement w programie Kuby Wojewódzkiego, a trochę mniej w śniadaniowym programie "Dzień Dobry TVN". Stawka za umieszczenie nazwy marki tam w wydaniu weekendowym to koszt bagatela 72 tys., a od poniedziałku do piątku - 51 tys.  

Jeśli chodzi o formaty, które pojawią się wiosną na antenie TVN, czyli "Piekielny hotel" z Małgorzatą Rozenek, "Project Runway", "You Can Dance" czy "Mali Giganci" trzeba będzie zapłacić odpowiednio 62 tys. i po 60 tys. 

Na tego typu reklamę zdecydowała się między innymi w ostatnim czasie firma Black, której twarzą jest Mike Tyson. Bokser podczas wizyty w show Wojewódzkiego zamiast pić wodę sączył napój energetyzujący. 

Zobacz: Wojewódzkiego naprawdę traktują w TVN jak króla. Mamy dowody
 



(screen z wirtualnemedia.pl)

Gwiazdy w sobotni poranek w DDTVN:

Komentarze
Zapraszamy do dyskusji
Czekamy na Twoją opinię w tym temacie. Dołącz do dyskusji!
Która gwiazda TVN przynosi największe zyski dla stacji?
ONS
Newsy
Ta gwiazda to żyła złota dla TVN! Wojewódzki, Gessler, Urbański czy Rusin? Kto przynosi największe zyski z reklam?
Ta gwiazda to żyła złota dla TVN! Wojewódzki, Gessler, Urbański czy Rusin? Kto przynosi największe zyski z reklam?

Za reklamowanie swoich produktów w programie Kuby Wojewódzkiego firmy muszą zapłacić nawet 95 tysięcy złotych! Okazuje się, że to właśnie w show Kuby reklamodawcy płacą największe stawki za pokazanie konkretnych marek na antenie. Portal wirtualnemedia.pl donosi, że stacja TVN wyceniła, że za jeden odcinek w którym produkt będzie wykorzystany w "scenie aktywnej" reklamodawca musi zapłacić właśnie 95 tysięcy złotych. Z kolei za reklamę pasywną - czyli np. za pojawienie się produktów, które stanowią część scenografii w programie, trzeba zapłacić 64 tysiące złotych.    Za reklamę w programie Wojewódzkiego reklamodawcy płacą fortunę Okazuje się, że zaraz za Kubą Wojewódzkim, na liście znalazło się weekendowe wydanie Dzień Dobry TVN. Za reklamę w porannym programie reklamodawca musi zapłacić 72 000 złotych za reklamę aktywną, oraz 50 500 za reklamę pasywną. Na trzecim miejscu pojawił się serial "Druga szansa" z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej. Za reklamowanie swoich produktów w trzeciej serii firmy muszą zapłacić: 65 000 złotych za reklamę aktywną oraz 45 000 złotych za reklamę pasywną. Co ciekawe, "Druga szansa" przynosi większe zyski niż wielki hit TVN- "Agent". Okazuje się bowiem, że za lokowanie produktu w programie prowadzonym przez Kingę Rusin reklamodawcy muszą zapłacić 63 000 złotych za reklamę aktywną i 44 000 złotych za reklamę pasywną.  Lokowanie produktu w "Kuchennych Rewolucjach" z Magdą Gessler kosztuje: 60 000 zł za reklamę aktywną i 40 000 zł za reklamę pasywną.    Najmniej, czyli 45 000 zł za reklamę aktywną oraz 35 000 zł za reklamę pasywną, firmy muszą zapłacić za lokowanie produktu w serialach "Szpital", "Szkoła" oraz "19+".    Wygląda więc na to, że Kuba Wojewódzki miażdży konkurencję. Oglądacie program Kuby?   Zobacz także:  Kuba Wojewódzki zagra w serialu TVN! W...

Papież Franciszek ogląda Dzień Dobry TVN
ONS
Newsy
TYLKO U NAS: Szok! Papież Franciszek ogląda... Dzień Dobry TVN. Wydało się to przez przypadek
Spodobał mu się konkretny reportaż

Dzień Dobry TVN to jeden z najpopularniejszych programów śniadaniowych od lat. Codzienne wydania przyciągają do studia mnóstwo znanych gości, którzy nie raz mówią o swoim życiu prywatny czy poruszają bardzo kontrowersyjne tematy. Przypomnijmy: Mucha to doświadczona matka. Dla innych mam ma kontrowersyjną radę Program ma fanów nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Okazuje się, że ogląda go nawet papież Franciszek! 6 stycznia w Zielonych Drzwiach w Dzień Dobry TVN realizowany był reportaż o braku windy w jednej ze szkół integracyjnych w Poznaniu, gdzie trzej mężczyźni zatrudnieni na etat noszą wózki z niepełnosprawnymi dziećmi. Dlaczego? W szkole nie ma windy, a zajęcia odbywają się na 1 piętrze. Trzej panowie tego dnia byli gośćmi programu. Po programie szkoła i jej "windowy" problem zaczęły pojawiać się niemal we wszystkich mediach. Ale to i tak okazał się tylko początek. Sprawą zainteresował się się Franciszek, który ogromnie się wzruszył materiałem i postanowił pomóc szkole. DDTVN ma informacje, że pieniądze już trafiły do Poznańskiej Kurii, która jutro przekazuje pieniądze władzom szkoły. Szczegóły - już 27 stycznia. My jesteśmy pod wrażeniem. Zobacz: Przełom w kościele! Papież nawołuje do... akceptacji gejów   Gwiazdy na konferencji Dzień Dobry TVN:

Pytanie na Śniadanie
Facebook
TV-Show
"Pytanie na Śniadanie" zyskało widzów! Wygrywa już z "Dzień dobry TVN"? Wiemy!
"Pytanie na Śniadanie" zyskało widzów! Wygrywa już z "Dzień dobry TVN"? Wiemy!

  " Dzień Dobry TVN " i " Pytanie na Śniadanie " bez wątpienia cieszą się dużą popularnością i oglądalnością. Teraz już wiemy, który z nich jest jednak bardziej lubiany i cześciej oglądany! Serwis Wirtualnemedia.pl opublikował wyniki oglądalności popularnych programów śniadniowych . Który z nich zyskał widzów, a który stracił, a przede wszystkim - który jest liderem?   Zobacz:  Z ostatniej chwili: Szulim POPROWADZI "Dzień Dobry TVN"!   Wyniki oglądalności programów śniadaniowych Okazuje się, że "Dzień Dobry TVN" jest niekwestionowanym zwycięzcą! Od 1 stycznia do 30 czerwca tego roku średnia oglądalność programu wynosiła 530 tys. osób - informuje serwis Wirtualnemedia.pl. - Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, doprecyzowujemy każdy szczegół, tropimy nowinki, śledzimy trendy, towarzyszymy gwiazdom w najważniejszych dla nich momentach, wszystko dla naszych widzów, by zapewnić program najwyższej jakości. Dobre wyniki oglądalności zawsze bardzo cieszą cały zespół, bo są dowodem, że widzowie doceniają naszą pracę i czerpią z niej radość i przyjemność - powiedziała Ewa Baj, producentka „Dzień dobry TVN” portalowi Wirtualnemedia.pl. Warto jednak dodać, że "Dzień Dobry TVN" stracił 5 tys. widzów w stosunku do zeszłego roku.  Na drugim miejscu znalazł się program "Pytanie na Śniadanie" ze średnią oglądalnością 456 tys. osób. Program może pochwalić się wzrostem oglądalności, wynoszącym aż 78 tys. widzów!   Trzecie miejsce należy do "Nowego dnia z Polsat News". Program oglądało 351 tys. widzów.  A wy który program śniadaniowy oglądacie?   Przeczytaj też:  "Byłam trochę zaskoczona" Jak Popek ocenia nową prowadzącą "Pytanie na śniadanie"? Zobacz również:  Gwiazda "Pytania na śniadanie" ZAWIESZONA przez TVP! Nie pojawi się w porannym programie! O...

Nasze akcje
Delia My Cream
Styl życia

Krem idealnie dopasowany? Zrób go sama, z Delią to łatwe!

Partner
Macchia marki Tubądzin - wystrój we włoskim stylu
Styl życia

Mieszkanie inspirowane słoneczną Italią. Styl, który pokochały gwiazdy!

Partner
lenor-fresh-air-efect
Fleszstyle

Jak urządzić wnętrze, by zawsze zachwycało świeżością?

Partner
dax-cashmere-podklad-moon-blink
Fleszstyle

Klaudia El Dursi i Marcelina Zawadzka pokochały ten drogeryjny podkład i bazy pod makijaż!

Partner
Motorola moto g100
Styl życia

Uwielbiasz spędzać czas z przyjaciółmi? Wiemy, co zrobić, żeby te spotkania dawały ci jeszcze więcej radości!

Partner