Party Stories
Krystian Ferretti z "Hotel Paradise 3"
Luiza "Hotel Paradise 3"
Małgorzata Rozenek w białym garniturze
Gwiazdy w akcji "Policzmy się"
YT
Newsy

Gessler, Musiał, Pyrek w ciąży: Policzmy się

Kto jeszcze wspiera szczytną akcję?

Właśnie ruszyła kolejna kampania społeczna z udziałem znanych i lubianych. Gwiazdy uwielbiają brać udział w takich przedsięwzięciach, gdyż wiedzą, że niewielkim kosztem mogą komuś pomóc lub zwrócić uwagę ludziom na jakiś ważny problem. Tym razem aktorzy, wokaliści i osobowości telewizyjne zaangażowały się w akcję "Policzmy się".

Zadaniem kampanii jest wsparcie osób chorych na różnego rodzaju nowotwory. Akcja ma pokazać, że rak nie jest wyrokiem śmierci, a dzięki wsparciu najbliższych można go wyleczyć i cieszyć się życiem. Pomysłodawcy przedsięwzięcia proszą o rejestrowanie się na stronie www.policzmysie.pl ludzi którzy pokonali chorobę.

Akcję wspiera cała plejada gwiazd, a są nimi m.in.: Magda Gessler, Maciej Musiał, Patricia Kazadi, Jerzy Stuhr oraz ciężarna Monika Pyrek. Znani wystąpili w spocie, który pokazywany jest w największych stacjach telewizyjnych. Mamy nadzieję, że kampania odniesie olbrzymi sukces i pokaże chorym na raka, że mogą liczyć na wsparcie.

Komentarze
Zapraszamy do dyskusji
Czekamy na Twoją opinię w tym temacie. Dołącz do dyskusji!
ONS
Newsy
Kerr w kampanii infolinii przeciwko samobójstwom
"Wierzę, że jeśli mój kuzyn wiedziałby o infolinii, mogłaby uratować jego życie"

Miranda Kerr słynie z czynnego udziału w akcjach społecznych. Ostatnio piękna Australijka poparła akcję mającą na celu zapobiegać samobójstwom wśród młodzieży. Kampania "Too Many, Too Soon Kids Helpline" ma na celu zachęcać młodych ludzi do dzwonienia na bezpłatną linię, co zapewni im pomoc i wsparcie w przezwyciężeniu problemu. Co ważne, rodzina męża Mirany, Orlanda Blooma , osobiście zetknęła się z taką tragedią. W 2009 roku kuzyn aktora odebrał sobie życie. krokiem. - Nie ma zbyt wielkiej świadomości dotyczącej usług dostępnych dla dzieci, które borykają się z podobnymi problemami, dlatego w pełni popieram tę świetną inicjatywę. Jeśli uda nam się dotrzeć chociaż do jednego dziecka i zapewnić je, że jest ktoś, kto chce je wysłuchać, wiem, że może to pomóc w uratowaniu jego życia. Wierzę, że jeśli mój kuzyn wiedziałby o infolinii Kind Helpline, mogłaby ona uratować jego życie - powiedziała Miranda na konferencji prasowej. Trzymamy kciuki za efekt kampanii. chimera

adidas Women wiosna lato 2013
Newsy
Ewa Chodakowska została ambasadorką kategorii adidas Women
Najlepsza polska trenerka fitness i adidas!

Kampania  „all in for #mygirls” wykorzystuje nowy wymiar ALL IN, stanowiącej największe, rozpoczęte w 2011 roku, przedsięwzięcie w historii adidas. Wsparcie, motywacja i współzawodnictwo odczuwane przez kobiety pomagają im odkryć swój potencjał, zarówno w dziedzinie sportu, jak i poza nim. One naprawdę są „all in” – gotowe na wszystko – dla siebie i swoich przyjaciółek. Więcej najnowszych kolekcji popularnych marek znajdziecie tutaj: Na potrzeby kampanii, adidas nawiązał współpracę z najlepszą polską trenerką fitness – Ewą Chodakowską , która została ambasadorką kategorii adidas Women. Z okazji działań #mygirls, powstała specjalna sesja zdjęciowa z Ewą i jej przyjaciółkami do lookbooka na sezon wiosna/lato 2013 . Ale to nie wszystko, dziewczyny mają szansę zasięgnąć opinii zaprzyjaźnionych z adidas sportowców, gwiazd, stylistek i dyktatorów mody, w celu jeszcze większego inspirowania kobiet poprzez pasjonujące i wciągające rozmowy. Zajrzyjcie do naszej galerii zdjęć:

ONS
Newsy
Młynarska jeszcze ostrzej o kontrowersyjnej kampanii: Te cholerne s*ki z wielkich miast
Co jeszcze powiedziała?

Nie milką echa kontrowersyjnej kampanii społecznej "Nie odkładaj macierzyństwa na potem" , która ma na celu promowanie macierzyństwa i zakładania rodziny. Wszystko wskazuje na to, że póki co, kampania raczej jest krytykowana niż chwalona. Głos w tej sprawie zabrało wiele gwiazd, które w większości wypowiedziały się negatywnie na temat spotu. Najbardziej neguje kampanię Paulina Młynarska , o czym pisaliśmy już tutaj: Młynarska też krytykuje akcję "Nie odkładaj macierzyństwa na potem": Debilna kampania Dziennikarka była dziś gościem porannego programu "Dzień dobry TVN" , w którym jeszcze ostrzej wypowiadała się o spocie: Mnie się wydaje, że państwo po prostu przeliczyli się z reakcją, z tą furią, którą to wywołało. (...) Ta kampania obraziła, nie jakiś mały odsetek, ale przede wszystkim obraziła te kobiety, które zdążyły zostać mamami, a teraz mają cholernie ciężko - grzmiała Młynarska. Młynarska między innymi zarzuciła Fundacji Mamy i Taty, że winą za niski przyrost naturalny obwiniają antykoncepcję hormonalną, z której chętnie korzystają kobiety z dużych miast: Te bogate kobiety, te z tych pięknych domów, to są te kobiety, które stać na antykoncepcję hormonalną, a państwo są głęboko przekonani o tym, że to antykoncepcja hormonalna jest tym złem , które powoduje, że rodzi się za mało dzieci. I z nimi trzeba coś zrobić. Je trzeba przywołać do porządku. Je trzeba usadzić, dlatego, że na pigułkę nie mogą sobie pozwolić kobiety biedne, kobiety do których nie dociera wiedza, kobiety, które są w małych miejscowościach. Natomiast te cholerne suki z wielkich miast mogą sobie pozwolić na tą antykoncepcję i tego niestety państwo nie dzierżą - mówiła wyraźnie poirytowana Młynarska. A wy co o tym wszystkim sądzicie? Zobacz na Polki.pl: Paulina Młynarska pokazała córkę

Nasze akcje
Jenny Fairy Midday Coctail
Newsy

Ten stylowy dodatek przeniesie cię w świat wakacji i słodkiego lenistwa!

Partner
piekna-kobieta-bella
Fleszstyle

Jak się czuć pewnie i wygodnie przez cały dzień? Stawiaj na jakość

Partner
huawei-6-band-opaska
Fleszstyle

Asystent i trener personalny w jednym?

Partner
Kolekcja-wiosna-lato-CCC-2021
Fleszstyle

Czy zdrowe i wygodne dziecięce buty nie mogą być modne?

Partner
Kolekcja-wiosna-lato-CCC-2021
Fleszstyle

O tych butach marzy twoje dziecko!

Partner
catering-tajm
Fleszstyle

Pyszne, zdrowe i niebanalne dania z dostawą pod twoje drzwi?

Partner