Newsy

Figura a la Gwen

Powrót do sylwetki sprzed ciąży zajął Gwen Stefani tylko cztery miesiące. Pomogły jej w tym ekologiczne warzywa i brzuszki!
Piosenkarka ostatnio wyznała, że jest na diecie od... 10. roku życia. „Ubrania od projektantów są w rozmiarze 34–36, więc muszę być chuda” – mówi Gwen.

Po narodzinach synka Kingstona gwiazda codziennie biegała, skakała przez skakankę i robiła setki brzuszków pod okiem trenera gwiazd Gunnara Petersena. Gwen postawiła też na organiczne menu. Je tylko warzywa i owoce z ekologicznych upraw, które nie zawierają pestycydów, są bogate w witaminy i błonnik. Dzięki temu organizm łatwiej je trawi, co sprzyja szczupłej figurze. Nawet herbata czy miód w menu gwiazdy są ekologiczne!

Gwen zrezygnowała z tuczących węglowodanów (chleba, słodyczy) i kawy, która nakręca apetyt. Polubiła za to sojowe mleko, które jest mniej kaloryczne niż krowie.

Wynik Gwen: 18 kg mniej w 4 miesiące. Teraz trzyma linię!

Menu Gwen
Wypróbuj dietę gwiazdy:
1. Owocowe śniadanie – owoce jagodowe lub egzotyczne (papaja, melon).
2. Warzywny lunch – brokuły na parze, sałatka z ogórków, szpinak, marchew.
3. Morski obiad Sushi, ryby lub owoce morza – sycąca, ale niskokaloryczna porcja białka.                                                  
4. Przekąska na wilczy głód – zielone łodygi selera z łyżką miodu, orzechy nerkowca, suszone figi.
5. Ziołowe herbaty – napary z mięty, kminku, rumianku, werbeny i lawendy.


Jej słabostka:
Gwen przestrzega diety, ale przynajmniej raz dziennie je coś wysokokalorycznego. Uwielbia ciasteczka i pizzę.
Zimowa dieta sportowców – jak powinna wyglądać?
© zhukovvvlad/Adobe Stock
Styl życia
Z czego powinna składać się zimowa dieta osób uprawiających sport?
Zima w Polsce nie jest łatwym okresem dla osób, które cenią sobie aktywność fizyczną. W tym czasie organizm wymaga szczególnego nadzoru, ponieważ uzupełnianie witamin nie jest tak łatwe jak latem. Dodatkowo znacznie wzrasta ryzyko mniej lub bardziej groźnych dla zdrowia infekcji. Jednym ze sposobów na zminimalizowanie zagrożenia problemów zdrowotnych w okresie zimowym jest wprowadzenie zbilansowanej diety.

Zima w Polsce nie jest łatwym okresem dla osób, które cenią sobie aktywność fizyczną. W tym czasie organizm wymaga szczególnego nadzoru, ponieważ uzupełnianie witamin nie jest tak łatwe jak latem. Dodatkowo znacznie wzrasta ryzyko mniej lub bardziej groźnych dla zdrowia infekcji. Jednym ze sposobów na zminimalizowanie zagrożenia problemów zdrowotnych w okresie zimowym jest wprowadzenie zbilansowanej diety.   Podczas chłodnych, zimowych dni organizm podczas intensywnego wysiłku fizycznego potrzebuje nawet 40 procent więcej energii w porównaniu do cieplejszych miesięcy. Wynika to z faktu, że musi on wyrównywać bilans cieplny, co wiąże się z jego intensywniejszą pracą. Jakie produkty powinny wybierać osoby aktywnie fizyczne zimą? Najpopularniejszą aktywnością fizyczną wykonywaną na zewnątrz niezależnie od pory roku jest bieganie. Jednak nie tylko biegacze powinni zwrócić uwagę na to, jak wygląda ich dieta w okresie zimowym. Ci, którzy uprawiają regularnie inne dyscypliny, które wiążą się z wysiłkiem fizycznym na powietrzu również powinni zadbać o prawidłowy jadłospis. A ten powinien być bardzo urozmaicony. Wprawdzie zimą dostęp do krajowych – w powszechnej opinii najzdrowszych –  warzyw i owoców jest mocno ograniczony, ale są dla nich alternatywy chociażby w postaci bogatych w witaminę C cytrusów. W menu osób aktywnych fizycznie nie powinno zabraknąć: warzyw dyniowatych – są źródłem witamin C, A, B2, PP oraz beta-karotenu. Dynie, cukinie czy nawet patisony można bez problemu kupić w polskich sklepach, a ich ceny nie są zbyt wygórowane; warzyw kapustnych – bogate w witaminy B i C, zawierają potas, magnez i kwas foliowy. Oprócz kapusty zalicza się do nich m.in. brukselkę, jarmuż, brokuł, kalafiora czy kalarepę,...

Odważna, kolorowa stylizacja Gwen Stefani w drodze do kościoła
East News
Fleszstyle
Różowe szpilki, torba Chanel i czarne końcówki włosów, czyli... Gwen Stefani w kościele! Podoba wam się jej galowy look?
Różowe szpilki, torba Chanel i czarne końcówki włosów, czyli... Gwen Stefani w kościele! Podoba wam się jej galowy look?

Gwen Stefani słynie z kontrowersyjnych looków, które na zmianę wzbudzają zachwyt lub niesmak . Jeśli myślicie, że z okazji rodzinnego wyjścia do kościoła gwiazda złagodziła swój styl, jesteście w błędzie . Przygotowując się do niedzielnej mszy , 46-latka skompletowała dość odważny zestaw. Gwiazda postawiła na rozkloszowaną spódnicę z nadrukiem sielskiego pejzażu marki Bernie Dexter (ok. 320 zł ), łącząc ją z białym podkoszulkiem. Look uzupełniały intensywnie różowe szpilki od Kurta Geigera (ok. 1700 zł ) i kolorowa, futrzana kopertówka z kolekcji Chanel na jesień-zimę 2014. Fryzura i makijaż gwiazdy były nie mniej kontrowersyjne: Gwen Stefani podkreśliła usta fuksjową pomadką i zafarbowała końcówki włosów na czarno. Podoba wam się odświętny look gwiazdy? Zagłosujcie w naszej SONDZIE!   Polecamy też: WPADKA Gwen Stefani na Fashion Week w Japonii - pokazała nogi do nieba i... okropną stylizację!   Gwen Stefani poszła do kościoła w oryginalnej stylizacji. Gwiazda do spódnicy z wyrazistym nadrukiem dobrała futrzaną kopertówkę Chanel i różowe szpilki od Kurta Geigera. Na oprawę stylizacji składała się fuksjowa pomadka na ustach i zafarbowane na czarno końcówki włosów.

Uśmiechnięta kobieta
©pavelkriuchkov/Fotolia
Styl życia
Co jeść, aby mieć szczupłą twarz?
Aby uzyskać idealny owal twarzy i zachować jej szczupłe proporcje należy zacząć od diety. Zbędne kilogramy umiejscawiają się na całym ciele, również na twarzy. Szczupła twarz jest do osiągnięcia tylko wtedy, gdy zmienisz nawyki żywieniowe – zacznij jeść produkty bogate w błonnik, świeże warzywa i owoce, zrezygnuj z tłustych produktów odzwierzęcych, a szybko zauważysz zmianę.

Aby uzyskać idealny owal twarzy i zachować jej szczupłe proporcje należy zacząć od diety. Zbędne kilogramy umiejscawiają się na całym ciele, również na twarzy. Szczupła twarz jest do osiągnięcia tylko wtedy, gdy zmienisz nawyki żywieniowe – zacznij jeść produkty bogate w błonnik, świeże warzywa i owoce, zrezygnuj z tłustych produktów odzwierzęcych, a szybko zauważysz zmianę.   Szczupła twarz to przeważnie oznaka zdrowego, zgrabnego ciała. Niekiedy jednak mimo że wcale nie mamy kilogramów w nadmiarze, jej kontur odbiega od idealnego owalu. Co zatem spożywać, aby nadać naszej twarzy właściwych proporcji:   1. Produkty bogate w błonnik – przede wszystkim otręby, kasze , brukselka, kapusta, kalarepa, niełuskany ryż, pełnoziarniste, ciemne pieczywo. Takie produkty pozwolą na dłużej powstrzymać się od zjedzenia kolejnego posiłku, ponieważ błonnik zapewnia poczucie sytości na kilka godzin.   2. Świeże warzywa i owoce – produkty te w surowej postaci mają dużo cennych minerałów, witamin oraz wody, która zatrzymuje się w organizmie. Polecane są przede wszystkim owoce: cytrusy, truskawki, arbuz, jabłka; warzywa: pomidory, ogórki, wszystkie warzywa strączkowe i szpinak.   3. Dieta na szczupłą twarz powinna opierać się na dużej ilości wody – minimum 2 litry dziennie. Oczyści organizm, nawodni go, ale również częste picie zminimalizuje poczucie głodu .   Czego szczególnie unikać: nadmiernej ilości spożywanych węglowodanów, które znajdują się w białym pieczywie, makaronach czy ziemniakach; używania soli i cukru; słodyczy, ciastek i alkoholu, które są zbędnymi, mało wartościowymi kaloriami.   Dieta na szczupłą twarz powinna opierać się na częstym spożywaniu posiłków w małych ilościach....

Nasze akcje

Uwielbiasz taniec? Rozwijaj swoje umiejętności i dziel się nimi ze światem!

Partner
Newsy

Kosmetyki, które dbają o ciebie i planetę. Poznaj nową linię przeciwzmarszczkową Laboratorium Kosmetycznego Ava

Partner

Lubisz zieloną herbatę? Poznaj jej prozdrowotne właściwości

Partner

Słuchawki jak ekskluzywne kosmetyki? To możliwe z Huawei FreeBuds Lipstick

Partner
Newsy

Pierścionek zaręczynowy w codziennych stylizacjach. Sprawdź najmodniejsze zestawienia na jesień 2021

Partner
Kosmetyki Neboa
Newsy

Zadbaj o włosy w duchu eko. Jak duży wpływ na planetę ma zawartość naszych kosmetyczek? Będziesz zaskoczona!

Partner