To już pewne! Dorota Wellman pojawi się w nowej kampanii Lidla u boku Karola Okrasy. Na spotach prezentowanych w telewizji będziemy mogli zobaczyć połączenie dziennikarskiej i kulinarnej pasji. Co z tego wyjdzie? Zobaczymy już 14 września!

Reklama

Podczas środowej konferencji prowadząca "Dzień Dobry TVN" przyznała, że gażę jaką otrzymała za udział w reklamie przeznaczyła na cele charytatywne:

Drodzy Państwo! 100 tysięcy złotych postanowiłam przeznaczyć na fundację "TVN nie jesteś sam", a 200 tysięcy na inne instytucje.

W rozmowie z AfterParty.pl Dorota Wellman przyznała, że bardzo dobrze czuje się z tą decyzją:

Chciałam mieć zawsze program domowy z częścią kulinarną. Nie zrobiłam go w telewizji, bo robię inne programy. A tu dostałam taką szansę, że jest właściwie wszystko w jednym. Miałam przy tym niezłą zabawę, bo dostałam zadania, których nigdy w życiu nie robiłam. Tu nie chodzi o gotowanie! Pieniądze z poprzedniej kampanii przeznaczyłam na cele charytatywne i z tej również. Spełniłam swoje cele zawodowe, a poza tym inni będą mieli z tego pożytek. Bardzo dobrze czuję się z taką decyzją.

Po oświadczeniu Wellman na sali rozległy się gromkie brawa. My też podziwiamy i gratulujemy!

Zobacz: Dorota Wellman ostro skrytykowana za udział w reklamie Lidla. Dlaczego?

Zobacz także
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama