Dobre bo polskie, czyli Aryton na jesień-zimę 2012/13

 
Aryton to polska firma rodzinna, działająca na rynku od 20 lat i produkująca ubrania doskonałej jakości dla wymagających kobiet i mężczyzn. Niedawno zaprezentowano nową kampanię tej ekskluzywnej marki na sezon jesień-zima 2012/13.

Na zdjęciach Aldony Karczmarczyk już na pierwszy rzut oka widać monochromatyczność i szlachetność tkanin: wełen, kaszmirów i naturalnych skór. Dominuje tu kolorystyka typowo jesienna tzn. beże, biel, kamel i ponadczasowa czerń. Stylizacje opierają się na klimatach ascetycznych i zmysłowych jednocześnie. Modelka pozbawiona została jakichkolwiek dodatków (np. pasków, biżuterii), aby zwrócić uwagę odbiorcy na detale ubrań. Mięsiste tkaniny otulają kobiecą sylwetkę i tworzą spójny look. 

Czy podoba się wam prostota w tak eksluzywnym wydaniu?


Modelka: Lys Inger |Avant Models|
Fryzjer: Piotr Wasiński |Van Dorsen Talents|
Makeup: Iza Wójcik |Van Dorsen Talents|
Stylizacja: Marta Kalinowska
Retusz: Jacenty Karczmarczyk
Fotograf: Aldona Karczmarczyk |Van Dorsen Talents|

Zdjęcia do najnowszej kampanii marki Aryton na sezon jesień-zima 2012/2013:

Więcej na temat trendy Aryton Aldona Karczmarczyk
Przeładuj

Czy Klaudia El Dursi sama wzięłaby udział w "Hotel Paradise" jako uczestniczka?

zobacz 00:52