Michał Szpak w kapeluszu i masce na festiwalu w Sopocie Agnieszka Chylińska w czarnej stylizacji na festiwalu w Sopocie Farna, Grzeszczak i Cleo w Sopocie
Oglądalność Top of the Top Festival

Za nami Top of the Top Festival 2019 w Sopocie! Pierwsze trzy dni pokazywane były w TVN, zaś czwarty, z udziałem najmłodszych gwiazd, tylko w player.pl. Znane są już wyniki oglądalności koncertów! Który z nich, a co za tym idzie, które gwiazdy, przyciągnęły najwięcej widzów przed telewizory? Zobaczcie sami! 

Zobacz także: Magda Mołek i Roksana Węgiel zadały szyku na festiwalu! Wyglądały najlepiej w tym tygodniu?

1/3
Michał Szpak w kapeluszu i masce na festiwalu w Sopocie
East News

Średnia oglądalność całego festiwalu Top of the Top Festival wynosiła 1,87 mln widzów, o 130 tys. więcej niż rok temu. Jak podają wirtualnemedia.pl wpływy z reklam wyniosły aż 8,78 mln złotych. Który koncert cieszył się największą popularnością? Zdecydowanie ten trzeci, czyli „Przeboje z winyla” i „Przeboje wolnej Polski” z udziałem takich gwiazd jak Maryla Rodowicz, Urszula, Michał Szpak, Varius Manx i Kasia Stankiewicz czy Halina Mlynkova i Brathanki. Oglądało go aż 2,1 mln widzów. 

2/3
Agnieszka Chylińska w czarnej stylizacji na festiwalu w Sopocie
East News

Kolejno uplasował się „pierwszy dzień festiwalu”, czyli koncert „Forever Young” z udziałem m.in. Bonnie Tyler, Agnieszki Chylińskiej, Anity Lipnickiej, Lombardu czy Perfectu. Koncert oglądało średnio 1,8 mln. 

3/3
Farna, Grzeszczak i Cleo w Sopocie
EastNews/ons

Co ciekawe, najmniej osób zobaczyło koncertu drugiego dnia festiwalu - „iDance” i „Top of the Top”. Pierwszą część z udziałem takich gwiazd jak Cleo, Roksana Węgiel, Sylwia Grzeszczak czy Ewa Farna oglądało średnio 1,86 mln widzów, ale już drugą, podczas której wystąpiły m.in. Edyta Górniak i Reni Jusis, już tylko 1,5 mln. Średnio - 1,7 mln. 

A Wam który koncert podobał się najbardziej?