Daga Ziober została twarzą nowej kampanii Hervé Léger na jesień i zimę 2016/2017. Polska modelka prezentuje odmienioną stylistykę francuskiego domu mody, który zasłynął projektami podkreślających kształty, bandażowych sukienek, uwielbianych m.in. przez Kim Kardashian, Jennifer Lopez i Joannę Krupę. Zachmurzone, nocne niebo i stare samochody są tłem dla postrzępionych, pełnych metalowych zdobień sukienek w najmodniejszych (według Pantone) odcieniach roku: pudrowym różu i chłodnym błękicie. Mocnym punktem są ekstrawaganckie, sznurowane kozaki, które z pewnością zobaczymy na nogach Rihanny i Lady Gagi! A czy tobie przypadła do gustu nowa, mroczna odsłona Hervé Léger?

Reklama

Zobacz: Luksusowe torebki i buty od AERIN - warte grzechu? Zobaczcie niesamowitą Olivię Palermo w kobiecej kampanii marki!

Kampania Hervé Léger, jesień-zima 2016/2017

Zobacz także
Materiały prasowe

Jej twarzą została polska modelka Daga Ziober.

Materiały prasowe

Marka powoli odchodzi od klasycznych, bandażowych minisukienek.

Materiały prasowe

Reklama

Czy odmieniona stylistyka Hervé Léger spodoba się gwiazdom i fashionistkom?

Materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama