5 ćwiczeń dla zabieganych... czyli mój kwadrans dziennie z Youtube'm. Fitness online naprawdę działa! Spróbuj sama!

Ćwiczenia na plecy z Tiffany Rothe
Fot. Youtube

Nigdy nie przepadałam za szkolnym wuefem. Może dlatego, że zawsze brakowało sali do ćwiczeń, a rzut piłką lekarską na korytarzu pod pokojem nauczycielskim często kończył się drobnym wypadkiem przy pracy; zbitą szybą albo uszczerbkiem na zdrowiu przechadzającego się akurat środkiem holu dyrektora. Ćwiczenia były sztampowe i mało rozwojowe. Rzut piłką lekarską nadal uważam za swoją traumę z lat dziecięcych…ale to już inna historia.

Na szczęście, jako dorosły człowiek uwielbiam jogę i fitness, choć nie zawsze potrafię wygospodarować dwie-trzy godzin w tygodniu na wieczorne zajęcia. Wiadomo - 50 minut ćwiczeń i drugie tyle czasu wokół tematu: dojazd do klubu, prysznic, powrót do domu na miękkich ze zmęczenia nogach. Nie wszyscy lubią także ćwiczyć, ergo pocić się, w grupie.

 

Zobacz także: ćwiczenia na uda i pośladki jednocześnie

 

Alternatywą dla ćwiczeń w osiedlowych klubach czy warsztatów jogi jest modny ostatnio fitness z Youtubem. Co druga moja koleżanka ćwiczy Skalpel z Chodakowską albo śledzi Healthy Plan by Ann na Instagramie Anny Lewandowskiej. Albo przynajmniej ma za sobą taki epizod:)

 

Przedstawię Wam swoje TOP 5 sposobów na wyrzeźbienie konkretnych partii ciała. Sprawdzone, przetestowane, działa!

 

Warto zacząć od kilkuminutowej rozgrzewki, np. ja lubię tę z Ewą Chodakowską.

 


 

POLECAMY: Nie tylko włosy! Cichopek zdradza, czego jeszcze zabrania jej produkcja "M jak miłość"!

Źródło: Anna Robak

Boczki z Tiffany Rothe

Na tzw. BOCZKI polecam świetny filmik instruktażowy to Tiffany Rothe i "10 min booty shaking". Systematyczne ćwiczenia pomagają pozbyć się fałdek wystających z dżinsów. Zakwasy murowane, również w tych partiach mięśni, których istnienia nie podejrzewałaś! Same ćwiczenia przypominają taniec w miejscu na lekko ugiętych nogach, połączony z rozciąganiem. Niesamowicie rzeźbi talię.
 

 

Pośladki z Mel B

Na jędrne pośladki niezawodne jest 10 minut ćwiczeń z Mel B. Kilka prostych układów powtórzeń na macie, opatrzonymi humorystycznymi komentarzami instruktorki. Boli, ale działa. Do tego wysmukla nogi.
 

 

Mięśnie pleców z Tiffany Rothe

Dynamiczne ćwiczenia na mięśnie PLECÓW z Tiffany Rothe, wykonywane w szybkim tempie, rzeźbią talię i rozgrzewają dolne partie pleców. Uczą płynności ruchów i… kołysania biodrami, w myśl prostej filozofii fitnessu z Tiffany "Feel your beauty, feel your power", przypominają, jak wspaniale być kobietą i poruszać się lekko, zmysłowo i pewnie.
 

 

Ramiona z Mel B

Trening ramion z Mel B, dziesięć minutowych serii po kilkanaście powtórzeń. Wykonywany z obciążnikami lub bez, w zależności od stopnia zaawansowania. Nie musisz mieć profesjonalnych obciążników ani specjalnej przestrzeni do ćwiczeń - wystarczy mała mata i dwie butelki wody, jeśli chcesz spróbować wersji z ciężarkami. Ten trening ładnie rzeźbi także plecy.
 

 

Mięśnie brzucha z Mel B

To moje ulubione 9 min ćwiczeń mięśni brzucha, "killer" dla początkujących. Obejmuje brzuszki klasyczne i skośne oraz te bardziej zaawansowane, połączone z jednoczesnym podnoszeniem nóg. Systematyczne wykonywanie powtórzeń daje efekty już po dwóch-trzech tygodniach! Brzuch jest twardszy, bardziej płaski i wyrzeźbiony.
 

 

Aerobiczna Szóstka Weidera dla twardzieli:)

Na koniec bonus dla wytrwałych - te ćwiczenia lubią szczególnie panowie: Aerobiczna Szóstka Weidera.

 


Zestaw bardzo prostych ćwiczeń na piękne mięśnie brzucha. Zaczynamy od jednej serii kilku powtórzeń, kończymy na trzech seriach po 24 powtórzenia. To ćwiczenie dla wytrwałych, trzeba je wykonywać codziennie; ale już w 42 dni pojawia się tzw. sześciopak (oczywiście, w zależności od stanu wyjściowego).
Osobiście, nigdy nie dotrwałam do końca tego programu ćwiczeń, ale kiedyś mój kolega ćwiczył do 42.  dnia i efekt był spektakularny.

 

Z własnego doświadczenia wiem, że "fitness online" też działa. Nie trzeba czynić wielkich przygotowań ani wygospodarować codziennie godziny czy dwóch na ćwiczenia, żeby zauważyć rezultaty. Banałem jest stwierdzenie, że jeśli pracujesz nad ciałem, ono się zmienia; a jednak to szczera prawda. Sylwetka staje się mocniejsza, bardziej wyrzeźbiona, a Ty zauważasz poprawę kondycji i dobrego samopoczucia.
Ja sama jestem szczupła i moja "metoda" jest raczej dla dziewczyn, które chcą poprawić niedoskonałe partie ciała, a do tego mają na to piętnaście minut przed śniadaniem. Jeśli masz nadwagę i chciałabyś schudnąć, najlepiej przejść na dietę pod okiem specjalisty i ćwiczyć z trenerem personalnym, którzy dostosują kompleksowy program odchudzania specjalnie dla Ciebie.

 

Tworzone przez

 

Najczęściej czytane

Nasze akcje

Top Video

Top Galerie

Najczęściej czytane porady

Nasze akcje