#ForeverGuilty - oto hashtag nowego zapachu Gucci Guilty pour Femme. A do tego zbuntowana Lana del Rey w kampanii reklamowej… Czy to aż tak grzeszny zapach? Na pewno wodzi na pokuszenie!
Nowy zapach Gucci Gulity stworzono z myślą o kobietach (i mężczyznach, bo jest też wersja męska!) prawdziwie wyzwolonych. Ma być deklaracją wyrażania siebie i odwagi życia po swojemu. Do takiej deklaracji odwołuje się też kampania reklamowa w konwencji teledysku retro, w której równie ważne role, co Lana del Rey i Jared Leto, grają kultowe hollywoodzkie krajobrazy i… typowo amerykańskie sklepy i bary, a nawet salon piękności.

Czym pachnie wolność?
Na zapach składają się orientalne i kwiatowe nuty: mandory, czyli owocu występującego na Cyprze, różowego pieprzu, bzu i paczuli. Poza tym w nucie głowy wyczuwalna jest bergamotka, serca - róża, fiołek i olejek geranium, a głębi - ambra.
Woda perfumowana Gucci Guilty Pour Femme kosztuje 379 zł/50 ml.
ZOBACZ TAKŻE: Odmładzające serum z czystą platyną? Tak, w cenie dobrych wakacji…