Sukces serialu "Za marzenia"! Jaka była oglądalność pierwszego sezonu?

Za marzenia

W poniedziałek oglądaliśmy finał serialu „Za marzenia” na antenie TVP2. Jak poradził sobie nowy serial Telewizji Polskiej w okresie od 26 lutego do 4 czerwca? Okazuje się, że średnia widownia serialu wyniosła 1,5 mln osób,  to o 190 tys. osób więcej niż pokazywane rok temu w tym paśmie „Bake off - Ale ciacho!”. Produkcja dała TVP2 pozycję wicelidera rynku w 4+ i trzecie miejsce - w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 4,47 mln zł - podają Wirtualnemedia.pl

 

Zobacz: Jaki będzie FINAŁ "Za marzenia"? Wypadek Szymona! Anka wyjeżdża na pół roku, a co z Bartkiem?

 


Najlepiej oglądane odcinki  zgromadziły około 3,20 mln oglądających. TVP2 w paśmie nadawania nowego serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród najpopularniejszych stacji. Pierwszy był TVN. Wpływy reklamowe wokół premierowych emisji serialu wyniosły 4,47 mln zł.

 

Zapowiadana jest kontynuacja serialu o trójce przyjaciół, zdjęcia mają ruszyć w czerwcu. Cieszycie się?

 

Zobacz także: TVP podjęło decyzję w sprawie serialu "Za marzenia"! Czy będzie 2.sezon? Wiemy!

 

W rolach głównych w serialu występują: Maja Bohosiewicz, Anna Karczmarczyk i Piotr Nerlewski.

Za marzenia

 

Serial "Za marzenia" konkurował w minionym sezonie z "Drugą szansą " i "Projektem Lady".

Za marzenia
Fot. Instagram

Może Cię również zainteresować:

To już koniec między Anią i Bartkiem? ZWIASTUN "Za marzenia"

Czy cieszysz się, że serial "Za marzenia" będzie mieć kolejny sezon?

 

Nasze akcje

Top Video

Top Galerie

Najczęściej czytane porady