W pozycji na lisa kobieta jest plecami odwrócona do partnera. Seks w takiej pozycji powinien być dynamiczny i szybki. Mężczyzna jest stroną dominującą i ma możliwość pieścić miejsca erogenne na ciele kobiety.

Reklama

Układ ciał w pozycji na lisa

W pozycji na lisa kochankowie ułożeni są podobnie jak w pozycji na pieska. Partnerka plecami odwrócona jest do partnera. Kobieta klęczy na kolanach w lekkim rozkroku i jest dłońmi oparta o podłogę lub łóżko. Lekko pochyla się w przód. Partner klęka za nią i siada na swoich łydkach. Obejmuje talię partnerki dłońmi i penetruje ją od tyłu. Ruch w tej pozycji miłosnej wykonuje mężczyzna. Zadaniem kobiety jest zachowywanie synchroniczności z partnerem, tak aby ciała poruszały się harmonijnie. Wpłynie to korzystnie na jakość doznań. Ruchy podczas stosunku powinny być szybkie, posuwiste i energiczne. Seks w pozycji na przyczajonego lisa jest porywczy, powinien dostarczać dreszczyku emocji i przyspieszać bicie serca.

Zalety – głęboka penetracja i stymulacja miejsc intymnych

Pozycja seksualna na lisa umożliwia głęboką penetrację, co ułatwia utrzymanie erekcji. W takiej pozycji partner z łatwością stymuluje punkt G, który znajduje się wzdłuż przedniej ściany pochwy partnerki oraz łechtaczkę. W tej pozycji partner może pieścić miejsca erogenne na ciele kobiety, ponieważ ma doskonały dostęp rękami do miejsc intymnych, piersi, szyi i pleców. Pozycja umożliwia osiągnięcie orgazmu przez obojga partnerów i jest mniej męcząca niż pozycja na pieska.

Reklama

Wady – brak kontaktu twarzą w twarz i dominująca rola mężczyzny

Według opinii niektórych par jedną z głównych wad seksualnej pozycji na lisa jest brak kontaktu wzrokowego obojga partnerów. Przy takim ułożeniu ciał kochankowie nie mają także możliwości obdarowywania się pocałunkami. Ze względu na szybkie tempo pchnięć pozycja uznawana jest za mało romantyczną. Problem związany z seksem na lisa może dotyczyć także kwestii kontroli tempa ruchów oraz intensywności pchnięć, która leży wyłącznie po stronie mężczyzny.

Reklama
Reklama
Reklama