Fitness – różnorodne ćwiczenia aerobowe

zespołowy fitness na dworze
Fot. Flickr/Bro. Jeffrey Pioquinto, SJ/CC BY 2.0 https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/

Fitness to zajęcia, które ujędrnią twoją sylwetkę. Składają się na nie różne ćwiczenia gimnastyczne, poczynając od tańca, a kończąc na aerobiku.

Czym jest fitness dla kobiet?

Zajęcia fitness odbywają się w grupie. W zespole o wiele łatwiej zmobilizować się do treningu, niż gimnastykując się samej. Plusem są stałe godziny treningu, a także różnorodność zajęć, od wzmacniających, choreograficznych po mentalne, dlatego też zawsze znajdziesz coś dla siebie. Jest to wymarzony trening dla kobiet, które pragną mieć jędrne pośladki, smukłe uda i płaski brzuch.

Kategorie fitnessu

  •  BASIC STEP + ABS – ćwiczenia, które w pierwszej części są treningiem cardio i polegają na stopniowej nauce kroków tanecznych na stepie. Instruktor krok po kroku pokazuje nam elementy choreografii, które pod koniec tworzą całość. Ćwiczenia zakończone są ABS – ćwiczeniami na mięśnie brzucha, ud i pośladków. Zajęcia są doskonałą, energetyczną zabawą. Skierowane do osób rozpoczynających swą przygodę ze stepem.
  • ZUMBA – system fitness zainspirowany tańcem latynoskim i aerobikiem. Podczas zumby uczymy się prostych kroków tanecznych i tworzymy kombinacje ruchów. To świetna zabawa, która kształtuje sylwetkę i dba o kondycję.
  • ABT – to modelowanie i wyszczuplenie dolnych części ciała. Fitness ABT jest doskonałą metodą na szczupłe uda, jędrne pośladki i płaski brzuch. Doskonale zwalcza cellulit i wzmacnia mięśnie całego ciała. Charakteryzuje się średnią intensywnością zajęć i polega na kilkukrotnej powtórce różnych ćwiczeń. Główna część zajęć trwa około 30 minut. Są to ćwiczenia siłowe, które wykonuje się w pozycji leżącej lub siedzącej. Na koniec zajęć ABT wprowadzane są ćwiczenia rozluźniające.
  • ABT MIX – zajęcia polegają na spaleniu tłuszczu od kolan do talii. Ćwiczone są uda, pośladki i brzuch. Podczas zajęć osoba wielokrotnie powtarza dane ćwiczenie tyle razy, ile jest w stanie. Trening jest skierowany do wszystkich osób, bez względu na płeć, wiek czy kondycję fizyczną.
  • PŁASKI BRZUCH ćwiczenia dostosowane są specjalnie do zrzucania tłuszczu z brzucha i budowaniu mięśni odpowiadających za ładny wygląd brzucha.
  • TBC + TUBINGI – odmiana aerobiku, która rzeźbi mięśnie całego ciała. W dość krótkim czasie zajęcia ujędrniają sylwetkę. Są to ćwiczenia wzmacniające górne i dolne partie mięśni. Wykorzystywane są do nich specjalne gumy (tubing) o różnej rozciągliwości. Dzięki tubingom mięśnie zmuszone są do większego wysiłku niż przy zwykłych zajęciach wzmacniających.
  • SPINNING INTERVAL – zajęcia korzystnie wpływają na układ krwionośny, oddechowy i rozwój mięśni. Interwały polegają na poddawaniu organizmu wysokim i niskim obciążeniom.

 

CIĄG DALSZY ARTYKUŁU POD WIDEO

POLECAMY: Kasia gotuje z Polki.pl: piernik świąteczny

Kiedy rozpoczniesz swoją przygodę z fitnessem, odmieni on całe twoje życie. Zajęcia fitness są różnorodne, dlatego każda z was może wybrać odpowiednie dla siebie ćwiczenia.


Najczęściej czytane

 

Nasze akcje

Top Video

Top Galerie

Najczęściej czytane porady