Fitness – różnorodne ćwiczenia aerobowe

zespołowy fitness na dworze
Fot. Flickr/Bro. Jeffrey Pioquinto, SJ/CC BY 2.0 https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/

Fitness to zajęcia, które ujędrnią twoją sylwetkę. Składają się na nie różne ćwiczenia gimnastyczne, poczynając od tańca, a kończąc na aerobiku.

Czym jest fitness dla kobiet?

Zajęcia fitness odbywają się w grupie. W zespole o wiele łatwiej zmobilizować się do treningu, niż gimnastykując się samej. Plusem są stałe godziny treningu, a także różnorodność zajęć, od wzmacniających, choreograficznych po mentalne, dlatego też zawsze znajdziesz coś dla siebie. Jest to wymarzony trening dla kobiet, które pragną mieć jędrne pośladki, smukłe uda i płaski brzuch.

Kategorie fitnessu

  •  BASIC STEP + ABS – ćwiczenia, które w pierwszej części są treningiem cardio i polegają na stopniowej nauce kroków tanecznych na stepie. Instruktor krok po kroku pokazuje nam elementy choreografii, które pod koniec tworzą całość. Ćwiczenia zakończone są ABS – ćwiczeniami na mięśnie brzucha, ud i pośladków. Zajęcia są doskonałą, energetyczną zabawą. Skierowane do osób rozpoczynających swą przygodę ze stepem.
  • ZUMBA – system fitness zainspirowany tańcem latynoskim i aerobikiem. Podczas zumby uczymy się prostych kroków tanecznych i tworzymy kombinacje ruchów. To świetna zabawa, która kształtuje sylwetkę i dba o kondycję.
  • ABT – to modelowanie i wyszczuplenie dolnych części ciała. Fitness ABT jest doskonałą metodą na szczupłe uda, jędrne pośladki i płaski brzuch. Doskonale zwalcza cellulit i wzmacnia mięśnie całego ciała. Charakteryzuje się średnią intensywnością zajęć i polega na kilkukrotnej powtórce różnych ćwiczeń. Główna część zajęć trwa około 30 minut. Są to ćwiczenia siłowe, które wykonuje się w pozycji leżącej lub siedzącej. Na koniec zajęć ABT wprowadzane są ćwiczenia rozluźniające.
  • ABT MIX – zajęcia polegają na spaleniu tłuszczu od kolan do talii. Ćwiczone są uda, pośladki i brzuch. Podczas zajęć osoba wielokrotnie powtarza dane ćwiczenie tyle razy, ile jest w stanie. Trening jest skierowany do wszystkich osób, bez względu na płeć, wiek czy kondycję fizyczną.
  • PŁASKI BRZUCH ćwiczenia dostosowane są specjalnie do zrzucania tłuszczu z brzucha i budowaniu mięśni odpowiadających za ładny wygląd brzucha.
  • TBC + TUBINGI – odmiana aerobiku, która rzeźbi mięśnie całego ciała. W dość krótkim czasie zajęcia ujędrniają sylwetkę. Są to ćwiczenia wzmacniające górne i dolne partie mięśni. Wykorzystywane są do nich specjalne gumy (tubing) o różnej rozciągliwości. Dzięki tubingom mięśnie zmuszone są do większego wysiłku niż przy zwykłych zajęciach wzmacniających.
  • SPINNING INTERVAL – zajęcia korzystnie wpływają na układ krwionośny, oddechowy i rozwój mięśni. Interwały polegają na poddawaniu organizmu wysokim i niskim obciążeniom.

 

POLECAMY: Kasia gotuje z Polki.pl: frytki z bakłażana

Kiedy rozpoczniesz swoją przygodę z fitnessem, odmieni on całe twoje życie. Zajęcia fitness są różnorodne, dlatego każda z was może wybrać odpowiednie dla siebie ćwiczenia.


Drogi Użytkowniku,
chcemy Cię lepiej poznać, by robić dla Ciebie jeszcze lepszy serwis!
Wystarczy kilka minut, by wypełnić naszą ankietę. Zapraszamy!

Najczęściej czytane

 

Nasze akcje

Top Video

Top Galerie

Najczęściej czytane porady