Zgrabne i piękne piersi - wyćwicz je!
© AntonioDiaz/Adobe Stock

Kremy nawilżające, masaże, dobrze dobrana bielizna i… ćwiczenia fizyczne to recepta na piękne i zadbane piersi. Sprawdź, jak w czterech krokach poprawić wygląd swojego biustu, także w zaciszu domowym.

 

Z biegiem czasu opada, jego owal się zmienia, a skóra piersi i dekoltu staje się wiotka i delikatna. Odpowiednie ćwiczenia pomogą wzmocnić mięśnie okalające piersi, ujędrniając je. Gotowa na zmiany?

Zgrabne i jędrne piersi na 4 sposoby

Poniżej znajdziesz 4 ćwiczenia, których wykonanie nie powinno zająć więcej niż 3 minuty. Wykonuj je po kolei, po każdej parze robiąc 15 sekundową przerwę. Czas trwania każdego ćwiczenia to 30 sekund. Czas start!

Ćwiczenie na jędrne piersi. Złącz i dociśnij

Usiądź na krześle i wyprostuj plecy. Ręce wyciągnij przed siebie i zegnij w łokciach. Oprzyj swoje dłonie na śródręczach, tak by palce swobodnie dotykały przedramienia drugiej ręki. Ćwiczenie polega na naprzemiennym zamienianiu rąk miejscami (po złączeniu powinny wciąż stykać się na poziomie śródręcza) i lekkim dociskaniu. Przy prawdiłowym wykonywaniu ćwiczenia powinnaś poczuć napięcie mięśni rąk i tych okalających biust.

Ćwiczenie na jędrne piersi. Zegnij i przyciągnij

Pozostań w pozycji siedzącej. Unieś po bokach zgięte w łokciach ręce, utrzymując je w linii prostej z barkami. Następnie przyciągnij je do siebie, dotykając się łokciami. Postaraj się utrzymać ręce na linii barków przez całe ćwiczenie. Powtórz 15 razy.

Ćwiczenie na jędrne piersi. Zegnij, przyciągnij i unieś do góry

Pozostań w pozycji siedzącej. Podobnie jak w ćwiczeniu poprzednim, zegnij ręce w łokciach i złącz je przed sobą. Zapleć je w taki sposób, by jeden łokieć opierał się na drugim, a dłoń ręki zewnętrznej trzymała nadgarstek tej wewnątrz. W takiej pozycji podnieś ręce powoli do góry. Powtórz 15 razy.

Ćwiczenie na jędrne piersi. Pompuj

Pompki to jedno z lepszych ćwiczeń nie tylko poprawiających wygląd biustu, ale także wysmuklającym ramiona. Uklęknij na podłodze i podeprzyj się na rękach z przodu. Ustaw ręce szerzej niż na szerokość klatki piersiowej, za linią barków. Delikatnie obniż się, zginając ręce w łokciach, zadbaj o to by utrzymać plecy w linii prostej. Postaraj się wykonać 10 pompek.