Gimnastyka zdrowotna

Gimnastyka zdrowotna polecana jest osobom z małą sprawnością fizyczną, z wadami postawy, po urazach i kontuzjach, osobom z chorobami cywilizacyjnymi i skrzywieniami kręgosłupa. Są to zestawy zajęć, które mają wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie aparatu ruchowego.

Więcej

joga

Joga jest systemem filozofii indyjskiej, w której nadrzędną rolę odgrywa relacja ciała i umysłu. Podstawy praktykowania jogi skupiają się wokół:

  • dyscypliny duchowej – medytacji,
  • treningu ciała – asceza,
  • dbania o zasady etyczne.
Więcej

ćwiczenia

Ćwiczenia fizyczne to poddawanie ciała coraz większym obciążeniom, dzięki czemu organizm się adaptuje i rozwija określone cechy motoryczne. Trening umożliwia zwiększenie tkanki mięśniowej oraz redukcję tłuszczu. Ćwiczenia to świetne wsparcie w odchudzaniu. Dodatkowo trening poprawia samopoczucie. Popularne miejsca do ćwiczeń to siłownia i fitness (głównie dla kobiet).

Więcej

rytuały tybetańskie

Rytuały tybetańskie to zestaw 5 prostych ćwiczeń gimnastycznych, które wykonuje się po 21 powtórzeń. Trening najlepiej wykonywać rano, dodaje on bowiem pozytywnej energii na cały dzień. Systematyczność w wykonywaniu 5 rytuałów tybetańskich jest kluczem do sukcesu. Poranne ćwiczenia są łatwe i lekkie, dlatego można wykonywać je codziennie.  

Więcej