Reklama

Decyzja o rozpoczęciu współpracy z polską Gwiazdą wpisuje się w obecną strategię marki, w której główną rolę odgrywa bezpośrednia relacja z klientami, oparta na zrozumieniu ich potrzeb i marzeń, a wyrażona w obietnicy marki „Twoje Marzenia – Naszą Inspiracją”. Powołanie pierwszej polskiej ambasadorki jest także uzasadnione ze względu na ciągle rosnące znaczenie polskiego rynku dla całej marki. Polskie konsultantki oraz klientki od ponad 20 lat doceniają Oriflame i pomagają budować pozycję firmy na świecie.

Przy wyborze odpowiedniej kandydatki kluczowe były badania marketingowe, jakie firma Oriflame przeprowadziła przed podjęciem współpracy. Energia, kobiecość, żywiołowość, naturalna uroda, niezależność – takimi cechami najczęściej opisywali Aktorkę uczestnicy badania. Anna Mucha jest doskonałym odzwierciedleniem kobiety Oriflame - kobiety świadomej siebie, niezależnej, dążącej do osiągnięcia postawionych celów.

Więcej o Annie Musze i jej stylu przeczytacie tutaj:

"Długo szukaliśmy kobiety, która uosabiałaby wartości Oriflame. Badania, które przeprowadziliśmy, nie pozostawiły wątpliwości, że najlepszą kandydatką na ambasadorkę naszej marki będzie Anna Mucha – piękna, kobieca, pełna energii, otwarta i ambitna. Ania jest inspiracją dla wielu kobiet w Polsce, a my wspólnie z nią chcemy inspirować kobiety do działania i realizowania swoich marzeń" – tłumaczy Jolanta Bigus, Dyrektor Marketingu Oriflame Poland.

Współpraca z Aktorką nie będzie sprowadzać się tylko do promowania przez nią produktów marki Oriflame, ale również będzie dotyczyć możliwości biznesu i szansy spełniania swoich życiowych marzeń, zgodnie z obietnicą marki „Twoje Marzenia – Naszą Inspiracją”. Anna Mucha jest znana ze swojego zaangażowania w działalność charytatywną, dlatego w planach współpracy są również działania związane z Fundacją Oriflame.

Zobacz także
Reklama

Poznaj styl Anny Muchy zaglądając do naszej galerii:

Reklama
Reklama
Reklama