Chyba żadna reklama nie wywołała ostatnio tak wielkiego zainteresowanie jak spoty Media Expert z Eweliną Lisowską. Kampania podzieliła fanów piosenkarki na dwa obozy - tych co mieli dość reklam w telewizji, i tych, którym w ogóle nie przeszkadzała. Więcej jednak było hejterów, dlatego też sieć sklepów postanowiła coś z tym zrobić. Przypomnijmy: Internauci mieli dość reklam z Lisowską. Sieć sklepów podjęła już pewne kroki

Reklama

Antyfani Lisowskiej mieli za złe marce, że reklama z nią jest emitowana tak często i w tak wielu kanałach. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że spoty reklamowe z Eweliną od 20 listopada do 28 grudnia wyemitowano aż 24,7 tysiąca razy. Jak informuje miesięcznik Press, sieć sklepów za czas reklamowy w telewizji musiała zapłacić aż 30,6 milionów złotych! Według oświadczenia sieci, częstotliwość spotów ma być teraz mniejsza.

Cieszycie się?

Zobacz: Lisowska zgubiła buta podczas występu na Sylwestrze. Szybko z tego wybrnęła

Zobacz także

Reklama

Ewelina Lisowska na planie nowego klipu:

Reklama
Reklama
Reklama