Patricia Kazadi jest jedną z najpopularniejszych polskich gwiazd. Wokalistka i aktorka prowadziła z sukcesami dwie edycje polskiego X-Factor, występuje w hitowym serialu "Ranczo" i regularnie pojawia się na okładkach magazynów. Ostatnio kusiła seksownym ciałem w nowym numerze "Urody". Przypomnijmy: Kazadi w skąpym kostiumie kąpielowym na okładce "Urody"

Reklama

Okazuje się jednak, że tak intensywna promocja i obecność w mediach nie do końca przełożyła się na sprzedaż jej debiutanckiej płyty "Trip", od której premiery minął już ponad rok. Jak donosi "Fakt", album sprzedał się w 4000 kopii, co zdaniem tabloidu jest bardzo słabym wynikiem. Kazadi nie oszczędzała też na teledyskach promujących "Trip" - wszystkie zostały zrealizowane na bardzo wysokim poziomie, a budżety były bardziej niż imponujące.

Z informacji, do których dotarł Fakt, wynika bowiem, że sprzedały się raptem niecałe 4 tysiące sztuk. Zyski są więc niewspółmierne do wydatków, jakie poniesiono na promocje materiału. Sam tylko teledysk „Live A Little” kręcony w Los Angeles kosztował około 250 tysięcy złotych! Tego było już za dużo dla wydawcy. Zapowiedzieli Patricii, że już nic jej nie wydadzą – czytamy w gazecie.

Czy kilka tysięcy sprzedanych płyt to rzeczywiście mało? Trzeba też oddać wokalistce fakt, iż jej klipy cieszą się sporo popularnością - do tej pory zanotowały łącznie ponad 6 milionów odtworzeń.

Zobacz: Patricia Kazadi mocno ścięła włosy. Zmieniła też ich kolor

Zobacz także
Reklama

Patricia Kazadi z facetem na imprezie:

Reklama
Reklama
Reklama