Lana Del Rey w ekspresowym tempie osiągnęła wielki sukces w branży muzycznej. Jej hity "Video Games" czy "Blue Jeans" znalazły się na szczytach list przebojów na całym świecie. Amerykańską gwiazdą o oryginalnej urodzie zainteresował się również świat mody, w którym radzi sobie równie dobrze jak na scenie. Gwiazda podpisała kontrakt ze znaną agencją modelek NEXT.

Reklama

Okazuje się, że fani artystki już wkrótce będą mogli podziwiać nie tylko oryginalny głos artystki, ale i jej urodę. Lana Del Rey została twarzą jesiennej kampanii marki H&M. Podobnie jak David Beckham kilka miesięcy temu. W sieci pojawiły się już pierwsze zdjęcia gwiazdy promującej ubrania tej marki.

Zobacz: Umięśniony Beckham odsłania wysportowane ciało - kawałek po kawałku!

Donald Schneider, dyrektor kreatywny H&M zdradził, że Lana Del Rey zainspirowała go do stworzenia kolekcji, która utrzymana jest w klimacie „L.A. noir”, czyli pięknymi muzami lat 50. i 60. Dla nas Bomba! Już się zakochaliśmy w tej kolekcji.

Zobacz także
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama