Kilka dni temu w mediach zadebiutowała nowa reklama Media Expert, w której po raz pierwszy zobaczyliśmy nową ambasadorkę sklepu, Ewelinę Lisowską. Wcześniej w spotach firmy występowała Doda, a jej kampanie były zrealizowane z ogromnym rozmachem. Przypomnijmy: Doda straciła kontrakt z Media Expert? Mamy oficjalne stanowisko gwiazdy

Reklama

Fani Eweliny przyjęli jej udział w kampanii z entuzjazmem, a reklama cieszy się ogromną popularnością w rozgłośniach radiowych i największych telewizjach. Nie wszyscy jednak docenili nowy projekt wokalistki. Wśród krytyków znalazł się Kuba Wojewódzki, który Lisowską pamięta jeszcze z X-Factora, gdzie doszła aż do półfinału. W swoim najnowszym felietonie wyśmiewa reklamę z młodą gwiazdą i sugeruje, że jej budżet nie był najwyższy.

Wokalistka Ewelina Lisowska, jedna z najbarwniejszych uczestniczek programu ‚X Factor’, wystąpiła w reklamie sieci sklepowej. Dokładnie: została twarzą niskich cen. I rzeczywiście, jakość spotu reklamowego udowadnia, że nie wydali za dużo - kpi w nowej "Polityce" Kuba.

Powinna odpowiedzieć swojemu byłemu mentorowi?

Zobacz: Lisowska pokazała mamę. Byłyby identyczne, gdyby nie TO

Zobacz także

Reklama

Ewelina Lisowska na planie teledysku "Nowe Horyzonty":

Reklama
Reklama
Reklama