Reklama

Julia Wieniawa, właśnie podpisała kontrakt życia. „Złota nastolatka” będzie reklamować polską markę obuwniczą Deichmann, zastępując w nowej kampanii, dotychczasową ambasadorkę tej marki - piosenkarkę Margaret. Kontrakt jest rekordowy, a suma zwala z nóg.

Magazyn „Flesz” ustalił, że młoda aktorka dostanie za niego aż 2 miliony złotych! Wieniawa ponoć długo targowała się o tą kwotę, ale ostatecznie udało się dojść do porozumienia. Skąd takie pieniądze, dla tak młodej aktorki?

Julia dorastała na naszych oczach, dlatego jest tak wiarygodna dla producenta masowych produktów. Margaret jest już obecna na rynku od kilku sezonów, reklamuje dużo produktów, może uznano, że staje się zbyt "niedostępna" dla zwykłych śmiertelników - mówi Fleszowi, Rafał Baran specjalizujący się w kampaniach reklamowych z udziałem gwiazd.

Na co Julia wyda pieniądze? O tym można przeczytać w magazynie „Flesz”.

Zobacz także

Julka Wieniawa ma swoje pięć minut

East News

Reklama

Wcześniej tę samą markę reklamowała Margaret

Reklama
Reklama
Reklama