• BoyToy

Przetakiewicz o sukcesie swojej marki: Polaków stać na luksus

Joanna Przetakiewicz o La Manii
Fot. ONS

Joanna Przetakiewicz od momentu wprowadzenia na rynek marki "La Mania" to synonim stylowej kobiety biznesu i miłośniczki luksusu, który chce propagować wśród szerszej publiczności. Zagraniczne butiki, światowi znajomi i sukcesy na rodzimym podwórku sprawiają, że Przetakiewicz jest w czołówce polskich marek modowych. Przypomnijmy: "Sugeruję się trendami, co sezon wyglądam inaczej"

W jednym z najnowszych wywiadów Przetakiewicz zdradziła, że jej celem przy okazji tworzenia "La Manii" była chęć wprowadzenia odrobiny luksusu do życia Polek. Gwiazda twierdzi, że nasz naród stać na luksus, a ona stara się go oferować w przystępnej postaci - zgodnie z najnowszymi światowymi trendami, ale wciąż pamiętając o gustach krajowych klientek.

Polaków stać na luksus. Moim założeniem, od momentu powstania firmy, było stworzenie marki luksusowej, ale jednak dostępnej. W myśl popularnej teraz na świecie zasady "affordable luxury" czyli dostępnego luksusu dla wszystkich. Może nie dla wszystkich, ale dla większości. Takiej marki, która będzie mogła bez żadnych kompleksów konkurować z markami z krajów zachodnich, a jednocześnie będzie spełniała oczekiwania Polek - wyznała w rozmowie z www.lifestyle.newseria.pl


Waszym zdaniem Przetakiewicz realizuje te założenia? Jesteście fanami marki "La Mania"?

Zobacz: Przetakiewicz zdradziła jak poprawia swoją urodę

Joanna Przetakiewicz na Paryskim Tygodniu Mody ze światowymi sławami:

Może Cię również zainteresować:

Gwiazdy, muzy i modowe święto - co się działo na szóstym Flesz Fashion Night? Zobacz WIDEO

Najczęściej czytane

 

Nasze akcje

Top Video

Top Galerie

Najczęściej czytane porady

Nasze akcje