Joanna Przetakiewicz od kilku lat konsekwentnie buduje markę La Mania i pracuje na jej sukces, również międzynarodowy. Dyrektor kreatywna domu mody dużo podróżuje po świecie i nawiązuje kontakty z największymi nazwiskami branży modowej. Ostatnio robiła interesy w Ameryce. Przypomnijmy: Przetakiewicz podbija Nowy Jork i chwali się światowym życiem

Reklama

W najnowszym "Newsweeku" ukazał się artykuł, który analizuje sukces Joanny Przetakiewicz i jej próby podbicia rynku zachodniego. W rozmowie z tygodnikiem Przetakiewicz podkreśla, że od samego początku miała ambicje stworzenia marki rozpoznawalnej na świecie, a polskie i światowe gwiazdy w jej kreacjach to podstawa dobrego marketingu.

Założyłam sobie, że stworzę pierwszą polską rozpoznawalną na świecie markę pret-a-porter. Gwiazdy to dźwignia handlu w modzie. Chciałabym zobaczyć Cate Blanchett czy Sarah Jessicę Parker w moich ubraniach. To by był dopiero marketingowy strzał w dziesiątkę! Nie dość, że powszechnie znane, to jeszcze świetne aktorki i prawdziwe kobiety z klasą - wyznała.

Głośno jest również o przyjaźni Joanny ze słynnym Karlem Lagerfeldem (zobacz: Przetakiewicz na urodzinach... kotki Karla Lagerfelda). Polka gości na wszystkich ważnych pokazach projektantach i jak sama przyznaje, Lagerfeld od lat dopingował ją w tworzeniu własnej marki, a nawet służył fachową opinią przy ocenie kolekcji.

Człowiek renesansu, nie sposób się nie zakochać w jego inteligencji i osobowości. Poznałam Karla sześć lat temu i od razu się zaprzyjaźniliśmy. To on zdopingował mnie do stworzenia własnej marki modowej, potem pomagał przy tworzeniu katalogów, recenzował sesje zdjęciowe. Nagrał nawet dla mnie kilka filmów promocyjnych. Mówił, że znając mój gust i estetykę, jest pewien, że La Mania się przebije - wspomina.

Biorąc pod uwagę ambicje i skuteczność Joanny Przetakiewicz jesteśmy przekonani, że o La Manii świat mody usłyszy jeszcze niejednokrotnie. Kibicujecie jej?

Zobacz: Przetakiewicz pokazała swoje mieszkanie. MOC!

Zobacz także

Reklama

Joanna Przetakiewicz w Nowym Jorku:

Reklama
Reklama
Reklama