• patceg

Ile trzeba zapłacić za reklamę w programach TVN? Najdroższy Kuba, a najtańszy... Te kwoty zwalają z nóg

Cennik product placement w programach TVN
Fot. ONS

TVN od lat jest liderem na polskim rynku, jeśli chodzi o wyniki oglądalności. Niemal każdy program rozrywkowy odnosi sukces i przyciąga przed ekrany telewizorów miliony widzów. Ostatnio pisaliśmy o tym, że nawet papież Franciszek śledzi poranne wydania "Dzień Dobry TVN". Przypomnijmy: Szok! Papież Franciszek ogląda... Dzień Dobry TVN. Wydało się to przez przypadek

Wydawać by się mogło, że najbardziej liczące się firmy będą zabiegały o to, aby ich produkty pojawiały się w najlepszych produkcjach stacji. Wbrew pozorom nie dzieje się to często, a wszystko za sprawą wysokich kwot, jakie trzeba zapłacić za tzw. lokowanie produktu.

Jak podają wirtualnemedia.pl, najdrożej, bo aż 92 tys., trzeba by zapłacić za product placement w programie Kuby Wojewódzkiego, a trochę mniej w śniadaniowym programie "Dzień Dobry TVN". Stawka za umieszczenie nazwy marki tam w wydaniu weekendowym to koszt bagatela 72 tys., a od poniedziałku do piątku - 51 tys.  

Jeśli chodzi o formaty, które pojawią się wiosną na antenie TVN, czyli "Piekielny hotel" z Małgorzatą Rozenek, "Project Runway", "You Can Dance" czy "Mali Giganci" trzeba będzie zapłacić odpowiednio 62 tys. i po 60 tys. 

Na tego typu reklamę zdecydowała się między innymi w ostatnim czasie firma Black, której twarzą jest Mike Tyson. Bokser podczas wizyty w show Wojewódzkiego zamiast pić wodę sączył napój energetyzujący. 

Zobacz: Wojewódzkiego naprawdę traktują w TVN jak króla. Mamy dowody
 



(screen z wirtualnemedia.pl)

Gwiazdy w sobotni poranek w DDTVN:

Może Cię również zainteresować:

Już jest! Oto najnowszy spot TVN! Wiemy, kto śpiewa piosenkę "Więcej"!

Źródło: Newseria

Najczęściej czytane

 

Nasze akcje

Top Video

Top Galerie

Najczęściej czytane porady

Nasze akcje