Od miesiąca na antenie MTV Polska można oglądać nowe reality show "Ekipa z Warszawy". Program od samego początku wzbudzał sporo kontrowersji dostarczając wrażeń. Zobacz: Ewelina z Warsaw Shore uprawiała seks na wizji

Reklama

Wirtualnemedia.pl podały informację, że z odcinka na odcinek zainteresowanie "Warsaw Shore" rośnie. Cztery pierwsze odcinki produkcji obejrzało w paśmie premierowym średnio 141 tys. widzów. Produkcja notuje udział w rynku kilkanaście razy wyższy od średniego dobowego udziału stacji i daje MTV Polska zdecydowaną wygraną z konkurencją.

Losy bohaterów, którzy lubią ostre imprezy, wlewają w siebie morze alkoholu, używają wulgarnego języka i nie mają oporów przed uprawianiem seksu przed kamerami głównie śledzi grupa docelowa 16-49 lat, czyli ta najbardziej atrakcyjna dla reklamodawców. Serwis informuje również, że w godzinach emisji show, MTV Polska miażdży wszystkie pozostałe kanały młodzieżowe, takie jak: Eska TV czy 4fun.tv.

Zdjęcia do pierwszej edycji "Ekipy z Warszawy" zostały już zakończone. Coś nam się wydaje, że po tak olbrzymim sukcesie MTV Polska zdecyduje się na kontynuację produkcji.

Zobacz: Trybson z "Ekipy z Warszawy" w studiu "The Voice"

Zobacz także

Reklama

Ekipa z Warszawy na salonach:

Reklama
Reklama
Reklama