• BoyToy

Reklama z Lewandowskimi szaleje w telewizji. Eksperci mają swoje "ale"

Ocena kampanii T-Mobile z Lewandowskimi
Fot. ONS

Wczoraj poinformowano oficjalnie o nowej kampanii T-Mobile i Alior Banku, w której wystąpiło małżeństwo Lewandowskich. Główną gwiazdą reklamy nie jest jednak Robert, a jego żona Anna. Spot emitują już niemal wszystkie telewizji i to w ogromnej wręcz rotacji, można się też spodziewać materiałów graficznych w największych miastach w Polsce. Przypomnijmy: W tym związku to ona jest gwiazdą: Lewandowscy wystąpili w nowej reklamie

Pierwsza odsłona kampanii wzbudziła dość mieszane uczucia wśród obserwatorów branży i ekspertów w dziedzinie reklamy. Ich opinie na temat reklamy T-Mobile postanowił zebrać portal WirtualneMedia.pl i nie da się ukryć, że dominują głosy rozczarowania. Jeden z ekspertów twierdzi, że reklama z Lewandowskimi nie jest zabawna, a "cyrk" z celebrytami w reklamach przestaje już być interesujący. Jego zdaniem popularne małżeństwo mogłoby być zastąpione kimkolwiek innym i nie zrobiłoby to dużej różnicy.
 

Trudno coś powiedzieć o reklamie, która równie dobrze mogłaby nie powstać; a jeśli powstała, to głównie ze względu na bogaty plan mediowy już dla niej zaplanowany. No bo co my tu mamy? Młodzi aktywni celebryci z sukcesami w luźny sposób rozmawiają o ofercie telekomu. Brzmi raczej jak brief, a nie egzekucja. A gdyby na końcu było logo Plusa? Albo Play? Albo Always? W całej tej sytuacji cyrku celebrytów, którzy skaczą z jednego kwiatka na drugi, widzę jeden pozytyw: niedługo może zabraknąć celebrytów - może wtedy sięgnie się do ciekawych jednostek. Albo przynajmniej śmiesznych - ocenia ostro Tytus Klepacz, associate creative director w 180heartbeats + Jung von Matt.


Inny specjalista zauważa z kolei, że reklama jest skonstruowana w ten sposób, że udział Roberta Lewandowskiego w jej kolejnych odsłonach nie będzie konieczny. Oznaczałoby to, że jego żona zostanie główną twarzą kampanii. Docenia też zdolności aktorskie pary.
 

Ciekawym i przewrotnym zabiegiem jest wykorzystanie Roberta Lewandowskiego, który jednak nie staje się twarzą produktu. Piłkarz nie reklamuje T-Mobile, tylko de facto wzmacnia rozpoznawalność swojej małżonki. Dzięki takiemu sprytnemu zagraniu, późniejsze fazy kampanii będą ewentualnie możliwe już bez udziału Roberta. Wyzwaniem dla reżysera było też niewątpliwie wydobycie z celebrytów pokładów aktorskiego talentu, które było niezbędne do zagrania dość wymagających scen fabularnych. Czy to się udało? Chyba nie najgorzej - tłumaczy Tomasz Kowaluk-Łukasiewicz, dyrektor kreatywny agencji Czart w rozmowie z WirtualneMedia.pl


A wam jak podoba się reklama z udziałem Lewandowskich? Przekonują do reklamowanej usługi?

Zobacz: Lewandowska jest już gwiazdą za granicą. Pochwaliła się sukcesami

Anna Lewandowska na lunchu z Anną Lewandowską:

Może Cię również zainteresować:

Fit Lovers konkurują z Anią i Robertem Lewandowskimi?!

Źródło: Anna Robak, Gary Muvaut

Najczęściej czytane

 

Nasze akcje

Top Video

Top Galerie

Najczęściej czytane porady

Nasze akcje